• Maj08
    Äldre 13 Aug 07:05
    50316 visningar
    27 svar
    27
    50316

    Vad kostade ditt bröllopsfoto/fotografen?

    ... och vad ingick i det priset?

  • Svar på tråden Vad kostade ditt bröllopsfoto/fotografen?
  • www.ev­asleva­.blogg­.se
    Äldre 13 Aug 13:40
    #0

    vår fotograf tog 3500kr för att fotografera i en timme. Vi träffades en gång innan för att prata ihop oss och sedan efter för att se bilderna. Vi fick 8 bilder i ett fint fotoalbum. Sedan köpte vi till några bilder för 30kr styck och förstoringar tillkommer också.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 13 Aug 13:49
    #0

    Vi betalade 5000kr för 1,5 timmas porträttfotografering på valfriplats, samt bilder från vigsel och lite kort därefter innan brudskålen började.

    Vi fick 3 förstoringar, 10 bilder och alla på datorn för det priset (Kommer ta fram fler bilder senare)

  • septem­ber22
    Äldre 13 Aug 13:54
    #0

    vi betalar 4.500 och får cd-skiva och 10 bilder (13x18cm).

  • septem­ber22
    Äldre 13 Aug 13:54
    #0

    en timmes fotografering.

  • JLoow
    Äldre 13 Aug 13:55
    #0

    Jag vill då inflika med en till fråga: Vilka hade ni som fotografer? Amatörfotografer eller proffs?

    Jag tror jag talars för oss alla som letar fotografer till ett bra pris att det är kul och få dem rekomenderade.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 13 Aug 13:56
    #0

    vi blev fotade av www.fotografoskar.se är hur nöjda som helst.. bilderna ser du på www.brupparet.net (den första bilden som kommer upp och den knappen med en kamera på samt under vigseln, den bredvid)

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 13 Aug 13:57
    #0

    www.brudparet.net menar jag

  • Septem­berces­s
    Äldre 13 Aug 14:06
    #0

    vi betalar 1650:- och då fotar vi ca 1,5 timme och får en förstoring och ca 12 lågupplösta småbilder

  • lilian­ochlin­da
    Äldre 13 Aug 14:24
    #0

    vi betalar 4500 kr för 4 timmar lite drygt. Då ingår visserligen inga foton eller album men vi får en cd med alla bilder. Sen ska vi köpa foton utöver det, men främst ville vi åt proffsfotograferingen så det blir bra bilder. Hon som ska fota heter Eva är ej amatör utan har en fotostudio, www.fotofralla.se

  • Lilla Li
    Äldre 13 Aug 14:26
    #0

    Vi betalar 2000 kr. Han fotograferade oss i en timma efter vigseln, men även under hela vigseln. Så han var med oss i lite drygt 2 timmar. Vi kommer få alla bilderna högupplösta på DVD för att kunna redigera dem själva m.m. Han är fotograf till yrket men vi känner honom så han tog inte så mycket betalt som han annars skulle gjort.

Svar på tråden Vad kostade ditt bröllopsfoto/fotografen?