• Brudgu­m 2008
    Äldre 28 Jul 13:49
    13857 visningar
    48 svar
    48
    13857

    Penisförstoring och lyft av killrumpa

    Hej,
    det finns många trådar om bröstförstoring och andra sätt för kvinnor att ordna med sina kroppar.

    Någon som vet hur det gått för penisförstoringens frammarch här i Sverige?

    Något som slagit något enormt är ju kalsongerna som lyfter upp rumpan på killar...

  • Svar på tråden Penisförstoring och lyft av killrumpa
  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:45
    #0

    >>> Jocelyn

    Helt ärligt, jag är helt seriös med min fråga, mao verkar det tramsigt ibland så är det inte meningen. Samma med tråden om utsatta män (uppsatsskrivning)

    Om jag känner Im in love, nä inte riktigt, men det verkar ju vara en av de mer trevligare tjejerna här.

  • 071023 2
    Äldre 1 Aug 21:47
    #0

    Jocelyn...

    varför denna misstänksamhet?

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:48
    #0

    ... ja, konstigt, det blir nästan alltid ngn form av misstänksamhet...

  • jocely­n
    Äldre 1 Aug 22:42
    #0

    *gäsp* Nejdå det finns ingen misstänksamhet, iaf inte hos MIG.

    over and out kids

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 3 Aug 16:47
    #0

    Någon mer som känner för att komma med något?

  • Misha*­*
    Äldre 3 Aug 19:20
    #0

    Oj, jag hänger inte alls med i den här tråden..bara massa konstiga inlägg..MEN: jag har sett en dokumentär om penisförstoring:) En blev riktigt lyckat. Killen fick 3 extra cm som betydde jättemycket för honom (han hade typ 7 cm innan, så det blev en ökning med nästan 50%!).

    En annan kille gick det inte så bra för..penisen krympte igen bara några månader efter förstoringen..det är kanske där de där tyngderna skulle kommit in?

  • Misha*­*
    Äldre 3 Aug 19:22
    #0

    Jag känner en del killar som har riktiga komplex över sina små schnasar..men jag måste säga: dessa killar har utvecklat grym talang med tunga och fingrar istället:D Kan säga att jag personligen uppskattar sånt ännu mer än en stor penis.

  • pumpa
    Äldre 4 Aug 12:02
    #0

    Jag klarar mig med mina 28 cm...

  • pickol­ina
    Äldre 4 Aug 14:08
    #0

    Misha** - Kunde inte hålla med dig mer! Personligen tycker jag dessutom att dom är skönare än en riktigt stor.. Men smaken är ju som baken.. Men jag är glad att jag tycker så eftersom min erfarenhet är att dom är så grymt mycket bättre älskare. Hihi.. :)

  • 071023 2
    Äldre 4 Aug 18:59
    #0

    ursch vilket tantsnusk! finns det några frikyrkliga här?

Svar på tråden Penisförstoring och lyft av killrumpa