• Brudgu­m 2008
    Äldre 28 Jul 13:49
    14042 visningar
    48 svar
    48
    14042

    Penisförstoring och lyft av killrumpa

    Hej,
    det finns många trådar om bröstförstoring och andra sätt för kvinnor att ordna med sina kroppar.

    Någon som vet hur det gått för penisförstoringens frammarch här i Sverige?

    Något som slagit något enormt är ju kalsongerna som lyfter upp rumpan på killar...

  • Svar på tråden Penisförstoring och lyft av killrumpa
  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:21
    #0

    d e lugnt...

    Jag menade mer tjocklek än längd.

  • i´m in love
    Äldre 1 Aug 21:22
    #0

    Jag tror hela den här saken handlar om att TS vill kolla alla er andra om han får lika mycket svar som tex de som handlar om "ledsna" brudar eller "Panik" brudar eller nåt annat.............
    TS förväntar sig nog inte så himla massa konkreta svar då TS uppenbarligen är en människa som är upplyst om det mesta......

    Eller, Brudgum 2008???

    (Du är fortfarande min favorit o jag tycker de flesta inlägg du gör slår "brudarna" med hästlängder..... )

  • Annele­igh
    Äldre 1 Aug 21:27
    #0

    i´m in love

    ja kan ju vara så det är men han har mååååååååååååånga inlägg kvar innan han slår en del av dom värsta trådarna *S*

  • Sibbis
    Äldre 1 Aug 21:28
    #0

    Eh, alltså... När jag var singel hade jag en "lekaavmigperiod" o då råkade jag på en kille som hade BEHÖVT en såndär operation. Jag vet, jag är ond o grym som säger detta, men jisses, jag kände ju inte ens att hade BÖRJAT.

    Inte för att jag sa något till honom. Men jag var inte ledsen när vi skildes åt.

    :P

  • i´m in love
    Äldre 1 Aug 21:31
    #0

    Annaleigh:

    Sorry! Menade inte riktigt så men förklarade mig nog dåligt.... Jag tror TS driver med alla "brudar"...TS får ju vatten på sin kvarn
    när det blir ett himla tjafsande om små saker ..... Men detta är bara vad jag tror???!!!

    Kanske TS inte ens är en kille utan en som vill starta en riktig debatt utan massa "käring" pladder.....

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:37
    #0

    >>> Im in love

    Du är min favvo oxå

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:39
    #0

    >>> Anneligh

    Jag försöker inte slå några rekord, jag tycker alla har lika värde här, även om man bara gör ett inlägg

  • jocely­n
    Äldre 1 Aug 21:41
    #0

    Jag kan säga såhär; TS får ha sitt lilla roliga. Jag bjussar, för jag är en generös brud. Att "brudhum 2008" och "i'm in love" känner varandra på pe*isnivå tror jag kan stämma mycket väl. Inte gör det mig nåt :)

  • i´m in love
    Äldre 1 Aug 21:42
    #0

    Brudgum 2008:

    Svarsfrekvensen ökar::::::::::::::::

  • i´m in love
    Äldre 1 Aug 21:43
    #0

    Brudgum 2008: 21:41

    Nu börjar det.......

Svar på tråden Penisförstoring och lyft av killrumpa