• Brudgu­m 2008
    Äldre 28 Jul 13:49
    13877 visningar
    48 svar
    48
    13877

    Penisförstoring och lyft av killrumpa

    Hej,
    det finns många trådar om bröstförstoring och andra sätt för kvinnor att ordna med sina kroppar.

    Någon som vet hur det gått för penisförstoringens frammarch här i Sverige?

    Något som slagit något enormt är ju kalsongerna som lyfter upp rumpan på killar...

  • Svar på tråden Penisförstoring och lyft av killrumpa
  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 19:12
    #0

    Ingen som kan något om detta?

    Alla brukar ju vara så rappa att svara...

  • jocely­n
    Äldre 1 Aug 19:30
    #0

    Vad är det liksom du vill veta? Om det är vanligt eller var du kan göra ingreppen?

    Penisförlängning gör ju bara skillnad i slakt tillstånd och är enbart till för den som vill att det ska se ut som penisen är typ 1-2 cm längre. Har man extremt liten penis kan det ju uppfattas som mycket.

    Plastikkirurger är de som utför den här typen av ingrepp så vänd dig till en erkänd sådan om du behöver hjälp.

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 19:36
    #0

    >>> Jocelyn

    En tråd som handlar om bröstförstoring kan ha flera tusen svar, så jag är glad att du svarar på denna.

    Jag har en kompis som ska sätta in konstgjorda "svällkroppar". Detta för att bli grövre. Kul att höra om det finns fler här som tänkt göra detsamma...

    Detta är ganska stort i USA, där man gått ifrån penisförlängning för ganska länge sen.

  • i´m in love
    Äldre 1 Aug 20:12
    #0

    Brudgum 2008:

    Rappa brukar folk på BT nästan bara vara när dom kan mer eller vet mer eller tycker sig vara smartare än "TS"...hihihihi

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 20:15
    #0

    >>>i´m in love

    Du verkar vara en person med huvudet på rätt ställe!!!
    För jag har funderat på svarsfrekvensen lite då och då!

    Tack!

  • jocely­n
    Äldre 1 Aug 20:49
    #0

    Det kan ju även vara såhär; de flesta som läser och skriver här är tjejer och de har nog inte så mycket problem med sina penisar just... :D

    Kan inte säga att jag känner en enda man som velat eller haft behov av en penisförtjockning...

    Men visst, operera på ni som känner att ni vill eller behöver. Det är väl lite mer riskfyllt att operera kön än att operera bröst om jag hajat saken rätt. Män gör ju också bröstoperationer, för att få illusionen av muskler t.ex. Intimkirurgi tycker jag man bör tänka lite extra innan man utför med tanke på riskerna.

    Jag betvivlar att man slutat med operationer för penisförlängning i USA, har de infört ett förbud menar du? För visst är det två helt olika operationer; med olika syfte, men att de skulle tagit bort den ena låter inte trovärdigt.

    Om du är ute efter mer diskussion från killar tror jag de hör hemma i forum för träning etc.

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 20:57
    #0

    Jag skrev inte att de har slutat med det, utan mer gått ifrån det. Ja det är ju två olika syften. Nej de har inte infört ett förbud, men just det här med att hänga tyngder är ganska ute, nu opererar man istället.

  • jocely­n
    Äldre 1 Aug 21:00
    #0

    Hänga tyngder har jag aldrig talat om! Jag menar den kirurgiska metoden att lossa ligamenten och därmed sänka ner pe*is så att den verkar längre.

    Tjolahopp med dig!

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:07
    #0

    >Jocelyn

    Nä jag började nästan bi orolig...

  • Annele­igh
    Äldre 1 Aug 21:14
    #0

    Brudgum 2008

    Nu tänkte jag terra dig lite här oxå. ;)
    Det var inte så länge sen som jag såg ett program om en kille i usa som opererade sig och han hängde tyngder varje dag för att den inte skulle dra ihop sig igen.
    Min enda tanke var är det värt det?
    det handlade om ett par cm.

Svar på tråden Penisförstoring och lyft av killrumpa