• vårbru­d2008
    Äldre 16 Jul 17:05
    14749 visningar
    62 svar
    62
    14749

    Kristianstadsbrudar, var är ni?????

    Startar nu upp en ny tråd eftersom jag såg att den gamla var stängd.

    Var är ni alla tjejer häromkring Kristianstad som ska gifta er nu detta åter????

    När kommer den stora dagen???
    Hur långt har ni kommit i er planering osv....???

    Välkommen hit!

  • Svar på tråden Kristianstadsbrudar, var är ni?????
  • Limbol­ight
    Äldre 16 Jul 18:46
    #0

    Hej!
    Här e vi ute i god tid! 30 augusti -08 blir det för vår del!
    Själv?

  • twiste­r
    Äldre 16 Jul 19:14
    #0

    tjena vi gifter oss den 24 maj-08 i vinslöv
    några bra tips på var man kan hitta en bra DJ?

  • jenjac­ob
    Äldre 17 Jul 11:52
    #0

    hej hej.. vi gifer oss den 8 februari i Vinslövs kyrka såg att d en till som skulle gifta sej i vinslöv.. trevligt trevligt hehe kram på er

  • EllenP­ellen
    Äldre 17 Jul 13:46
    #0

    Hej på er!!

    Gifter mig den 15 september.
    Helt plötsligt är det bara snart 8 veckor kvar å det känns som om det är en del kvar att göra...
    Ja, hur går det för alla er andra?
    Det måste även vara en hel del som vid det här laget blivit lyckligt gifta (Grattis till alla er!!), kan ni inte berätta å ev visa bilder??? Ni har säkert jättemånga bra tips till oss blivande fruar! Hade varit jätteskoj!

  • vårbru­d2008
    Äldre 17 Jul 15:16
    #0

    Hej!
    Klart att alla får vara med.

    Limbolight
    Vi gifter oss den 15 sep i Finja kyrka och det mesta är klart. Mycket är semesterstängt just nu så det blir semester i planeringen också. Ska dock försöka göra våra festprogram klara men det är lite si och så med lusten just nu.

    twister
    DJ = ?
    Vi ska faktiskt hyra en "musiklåda" med själv valda låtar som kan hålla på i evigeheter utan att man måste passa den.
    Tyckte det blev lättast så.
    Annars kanske man kan fråga någon bekant som vill ställa upp.

    EllenPellen
    Ja, just det, vi hade ju samma datum. Är det bara 8 veckor kvar???????
    Oj då!!!!!

  • twiste­r
    Äldre 17 Jul 20:38
    #0

    vårbrud-08
    dj in a box menar du kollade lite på det och det verkade jättesmidigt men vad betalar ni för det? kör de hit den till er eller ni hämtar den själva, känns ju inte riktigt som man har tid dagen innan att hämta den själv och de tog visst en del betalt för det också

  • EllenP­ellen
    Äldre 18 Jul 08:34
    #0

    vårbrud2008:

    Ja, på lördag är det bara 8 veckor kvar!! Tiden har gått så himla fort...
    Har du allting klart?
    Jag har ännu inte beställt ring, tror mig dock veta vilken det blir och kommer åka å beställa den nästa vecka.
    Känns som om man har en hel del kvar att fixa med, men det ska väl ordna sig.
    Har ju hela tiden kännts som om det är gott om tid, men nu börjar det minsann närma sig...

  • vårbru­d2008
    Äldre 18 Jul 09:13
    #0

    twister
    Ja, så hette det nog, DJ in a box. Finns ett företag i Eslöv som hyr ut. Tror att det skulle gå på runt 2000 kr för ett dygn och de kunde nog köra ut utrustningen också för några hundralappar till.
    Min sambo håller i trådarna där, så jag kan inte detaljerna exakt.
    Eventuellt har vi en kompis som kommer den vägen så kanske kan hon hämta den till oss.

    EllenPellen
    Vi har faktiskt det mesta klart inför den stora dagen. Det som jag ska fixa nu snarast är blommor och festprogram, annars är det lugnt. Mycket har ju som sagt semesterstängt.
    Blev faktiskt lite chockad när du skrev att det bara var 8 veckor kvar. Min inställning just nu är, men det tar jag sen ingen panik än......Men det är ju snart!!!!!!

  • Mi_
    Äldre 21 Jul 14:50
    #0

    hej! jag gifer mig den 25/8...börjar närma sig nu...tror det mesta är under kontroll men man vet ju aldrig..

  • vårbru­d2008
    Äldre 23 Jul 10:11
    #0

    Mi_
    Får man fråga var du gifter dig?

    Ett stort grattis att det är snart!!!!!:)

Svar på tråden Kristianstadsbrudar, var är ni?????