• sommar­brud07
    Äldre 30 Jun 21:45
    4976 visningar
    24 svar
    24
    4976

    Någon som vill träffas? (tröffas) del 2

    Fortsätter tråden här för oss vill fika och träffa andra fika sugna...
    hoppas ni hittar hit!!!

  • Svar på tråden Någon som vill träffas? (tröffas) del 2
  • sommar­brud07
    Äldre 30 Jun 23:18
    #0

    Hittar ni hit tjejer? hur går det för er har ni blvivit hippade.

    kokkos vad gjorde dem med dig? *nyfiken*

  • Katzz
    Äldre 1 Jul 00:21
    #0

    Hejsan.

    Ursäkta att jag inte kom i Tisdags. Blev sjuk.

    Kommer inte bli hippad men ni som blir hoppas ni har kul.

  • sommar­brud07
    Äldre 1 Jul 09:41
    #0

    Det e lungt!

    Blev ingen hippa för mig igår, har listat ut att det är mina arbetskamrater som är i farten och skall hitta på något bus... Tror att det blir tisdag nu.. får se :)

  • Kokkos
    Äldre 3 Jul 09:08
    #0

    Hej !
    Jag hade toppen kul på min hippa, blev hämtad i lördags morse kl 08:00 fick mig dagens 1:a stärkare en alco läsk. Där efter bar det iväg med ögonbindel mot okända mål.
    När tjejerna väl var framme med mig var vi på min Dansskola i frölunda. DÄr fick jag lära mig en korreografi till Shirley Clamps låt -Att älska dig. Det är verkligen svårare än man tror att öva in sådana grejer har fått större respekt för artister efter detta, jag var genom svett och kunde knappt prata, de måste ju sjunga också.
    När vi var klara där slapp jag ögonbindeln då vi skulle åka långt sa de, vi hamnade på Lökebergs konferrens center utanför Ytterby. Där åt vi en god lunch med Champange sen var det dax för att bada karbad mycket trevligt.
    När jag trodde att det inte kunde bli bättre var det dax att hoppa ur badet för nästa grej, jag blev körd till en Fotograf där jag blev stylad med både hår & make.
    Sen var det dax för lilla mig att bli fotomodell, det var hur kul som helst. Han tog säkert över 300 bilder som jag antar att jag kanske kommer få på bröllopet. Kännde mig verkligen som en modell. Han var verkligen toppen bra på att få en att slappna av och bara bli bra på bild.
    Jag vill göra mera sådant, ville helst inte gå där ifrån.
    Där efter var det dax för ögonbindel igen, väl framme var vi hemma hos min svägerskas föräldrar (de var inte hemma) men vi hade fått låna deras hus för grill fest, så medans tjejerna lagade mat fick jag måla en tavla (ser ut som om en mellanstadie elev har målat).
    Vi stannade där hela kvällen/naten och sov över, känner mig verkligen jätte nökd med min dag och ärad att mina vänner hade ordnat en sådan toppen dag för mig, hade inte kunnat ens drömma om en bättre hippa.

    Oj vad mycket det blev hoppas att ni förstår vad jag skrivit är inte världens bästa på att skriva.
    Kul att få höra om era hippor sen.

    Sommarbrud 2007 när kommer du hem från Spanien? Tänkte vi kanske kunde planera in en fika redan nu? Ja vem som helst är ju så klar välkommen men kan var bra att ha ett datum klart.

    Kram Kokko

  • sommar­brud07
    Äldre 4 Jul 13:14
    #0

    Kokkos, låter som du haft en underbar möhippa :)

    Mina arbetskamrater skall kidnappa mig i morgon... allt har ändrats inför morgondagen... så att jag inte skall ha något för mig i morgon mer än att varva ner inför resan på fredag.

    jag kommer vara borta längre än bara spanien resan, åker direkt till sväföräldrarna samma dag. kommer inte hem förän i slutet av juli.. så jag kan inte fika förän då... Kommer ha internet hos sambons päron, så jag kan skriva när jag kommer hem lite mer exakt.. tror inte jag pallar 2 v på landet. :) kommer nog att bli drygt en vecka.. :D

    Kramar till er alla.. 3 timmar kvar till semester. *ler*

  • sommar­brud07
    Äldre 8 Jul 23:00
    #0

    soliga halsningar fran Espana... soligt och varmt.. hoppas ni har det bra hemma i sverige!!
    25 grader nu pa kvallen.. harligt :D

  • sommar­brud07
    Äldre 17 Jul 15:26
    #0

    hej hopp alla glada, är i sverige nu igen.. i tysta hälsingland.. får lite ont i huvudet av tysnaden.. hmm..
    kommer hem till götet igen den 26 juli.. fikar gärna när som därefter..

    inte långt kvar för dig nu Kokkos.. hur går det med den sista planeringen?

  • Kokkos
    Äldre 18 Jul 10:46
    #0

    Hej! Planeringen går framåt lite sakta, just nu har jag bara lite klännings problem men annars har jag koll på det mesta nu känns det som. Vad sägs om en liten fika den 31/7?

  • sommar­brud07
    Äldre 18 Jul 16:18
    #0

    31/7 låter kanon :) då har jag landat ordentligt hemma igen :)

    kl. 18.00 på fröken Ohlsson?

  • Kokkos
    Äldre 18 Jul 22:45
    #0

    Ja det blir toppen det. vi syns där !!

Svar på tråden Någon som vill träffas? (tröffas) del 2