• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1094476 visningar
    7658 svar
    7658
    1094476

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab
    Äldre 25 Sep 09:01

    jag skulle behöva en sväng till IKEA jag med. Hoppas du hittar något roligt

  • Linum
    Äldre 25 Sep 09:06

    Idag ska jag åka och hämta min klänning. Hoppas att den sitter bra nu...

    Abbe: Jag sjunger på onsdagar och måste vara i Domkyrkan kl 1815. Vi kanske kan träffas utanför och prata lite på stående fot?

  • Ab fab
    Äldre 25 Sep 09:08

    det passar perfekt Linum. Strax före 18 lär jag vara utanför domkyrkan men ha med mobilen

    håller tummarna för klänningen!!!!

  • Nides
    Äldre 25 Sep 10:07

    tjaba tjena hallå!!!

  • Ab fab
    Äldre 25 Sep 10:11

    tjingeling snygging

  • Ab fab
    Äldre 25 Sep 11:13

    är det någon som är bra på att photoshoppa eller så. jag har en idé om hur tackkortet skall se ut (bilder, typsnitt, sångtext ec) men klarar inte av att få det snyggt. en a5 skall det bli - någon som är sugen på attt hjälpa mig *lägger huvudet på sned*

  • Nides
    Äldre 25 Sep 11:32

    Abbe jag hjälper dig gärna... eller kommer med förslag...
    Maila bilderna och text som du vill ha så kan jag göra en layout!!!! :o)

  • Carma0­7
    Äldre 25 Sep 12:00

    Hej alla.

    Lunchdags och äntligen lite tid att smyga in här.

    Linum: Spännande med klänningen. Nu har ni inte långt kvar. Börjar bröllopsnerverna kännas av?

    Äntligen lön idag. Vi har bestämt att lägga lite pengar på lite nytt i våra garderober. Vi har bara slängt och slängt och inte fyllt på något så nu är vi snart utan. Trist att handla det, men längtar så tills de finns i min garderob.

    Är det någon som har koll på vilken datum som Tezz är tillbaka? Det borde väl bli nästa vecka eller ev veckan därpå.

    Nu ska jag ner och fylla på min tomma mage. Vi ses kanske nått mer senare.

  • Ab fab
    Äldre 25 Sep 12:59

    hur länge har hon varit borta.. tre veckor?

    Nides- mejlar över i kväll. Tack söta rara du

  • Carma0­7
    Äldre 25 Sep 13:08

    Har vi någon Desperate Housewife fan här? Har missat en eller två säsonger (vad det nu blir sen januari i år) och det kommer ikväll. Någon som har tid och lust med en kort sammanfattning av vad som har hänt?

  • Ab fab
    Äldre 25 Sep 13:11

    sorry.. har aldrig sett ett avsnitt men insåg att med nya boxen kan jag se den. Den började precis när jag flyttade från stan och sen dess har jag ju haft skogs-TV.

  • Linum
    Äldre 25 Sep 15:37

    Hej på er!

    Min klänning sitter som gjuten (kanske liiite väl fastgjuten..) men det hinner jag med till nästa lördag! Tiaran var färdig också (som mamma och syster skulle göra). Den var så snygg att hon i affären blev sk*timpad av den! Kul kul!

    Nu ska jag färga mitt korta hår och pyssla lite med annat.

    Jag är hur cool som helst. Inga bröllopsnerver att tala om, men det kanske beror på att vi gör allt tillsammans och har koll på det mesta.

    Abbe: 18 vid Domkyrkan blir jättebra!

  • Ab fab
    Äldre 25 Sep 15:41

    jag skall baa försöka komma ihåg sjalen också... jag återkommer med besked i morgon om hjärnan funkat eller inte....

  • Ab fab
    Äldre 25 Sep 15:53

    nu mina damer tänler jag överge er.. men det är väl ingen som märker det *snyft*. Men nu är det dags för pass... hihih

  • Bauti
    Äldre 25 Sep 17:27
  • Bauti
    Äldre 25 Sep 17:29
  • Bauti
    Äldre 25 Sep 17:31

    Testar något nytt jag fick på mailen, men det vill inte funka som jag vill. Det var massa roliga smilisar man kunder använda sig av.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4