• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1100213 visningar
    7658 svar
    7658
    1100213

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab
    Äldre 6 Jul 07:46
    #0

    God morgon
    en bättre dag, slöt fred med R o gillar honom igen Sa min "blivande man" första gången igår och fick ett hysteriskt fnissanfall. Det lät vääääldigt kosntigt.

    Var hos sömmerskan- hon var jättetrevlig o kändes så rätt. Vi mätte o pratade idéer. Nu skall hon leta mönster. Oj, det var en sten som föll från mina axlar.

    Idag är jag hemma. Skall jobba i lugn o ro. Det blev inte så mycket sovit men inte dumt ändå

  • NukuNu­ku
    Äldre 6 Jul 08:23
    #0

    God morgon på er! Usch man är änna trött på regnet nu. Måste fråga, är det sanning eller myt att alla får den här bröllopsstressen? När man läser alla inläggen här så verkar det som att det går upp o ner bland er som ska gifta er snart. Och man blir lite avundsjuk när man själv vill gifta sig snart när ni har bara slutklämmen kvar. men tiden går ju fort när man har roligt säger dom väl?

  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 6 Jul 08:32
    #0

    God morgon tjejer!
    Det regnar inte ute!!!!

    Tänkt vad det lilla kan göra en glad. Så idag blev det morgonpromenad för första gången denna veckan. SKÖNT!

    TezzAmore:
    När skall du hämta din klänning?
    Jag skall vara där kl 13 på tisdag.

  • Petra7­4
    Äldre 6 Jul 08:51
    #0

    God morgon tjejer!
    igår höll vi på att ställa in bröllopet. Och åka iväg ch gifta os själva.
    Min blivande var lite irriterad på sin pappa då han hade ringt till min mamma och undrat om det gick bra att en av sambons fastrar och hennes man kom, bara för att hon mår dåligt och de brukar vara med på kalas och har varit med på barnens dop.
    Det vart ett telefonsamtal på typ 45 minuter om detta. Vi har ju bestämt att ha ett litett bröllop med bara de närmsta. Från början hade vi faktiskt tänkt smita iväg och gifta oss men visste hur ledsna våra föräldrar hade blivit. Min sambo stod på sig och förklarde att om de blev bjudna vad skulle alla andra tänka då.
    Var bara tvungen att skriva av mig lite!

  • Carma0­7
    Äldre 6 Jul 09:06
    #0

    Godmorgon

    Har absolut ingen arbetslust idag heller och idag kommer det förmodligen köra ihop sig med akutjobb. *blää*

    Tezz: När du vaknar till kanske vi kan bestämma när, var, hur inför imorgon?

  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 6 Jul 09:13
    #0

    Petra74:
    Åh vad jobbigt!
    Jag hade osså bestämt mig för att ställa in bröllopet & smita i förrra veckan.

    Men men, man måste skaka av sig det, göra det som är viktigt för en själv!!!
    Sluta bry sig om alla andras tankar & idéer!

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 6 Jul 09:15
    #0

    God morgon tjejer!!

    Guuud!!vad skönt att det inte regnar idagm, och som jag fattar det från nyheterna så kommer det inte att göra det heller :-d

  • Ab fab
    Äldre 6 Jul 09:19
    #0

    Carma- jag vet hur det känns. Igår var en usel dag. Jag skickar lite stöd o arbetslust via etern

    kommer du till centralen Carma så kan vi ju ses där om det är bra. Jag är i Olskroken så jag tar mig lätt ner

  • TezzAm­ore
    Äldre 6 Jul 09:42
    #0

    NukuNuku: Du behöver absolut inte vara avundsjuk, tiden går så otroligt fort så du kommer att var i samma sits som oss på nolltid!

    Carma, Lykke: Jag och sambon kan plocka upp er på stationen imorgon. Nån mer som vill ha skjuts? Det finns en plats kvar i LovetoursTaxibolag?? Ska vi säga att vi träffas på "samma ställe" som sist på stationen vid kvart över tre? Då bör vi ju vara där en hel halvtimme innan det börjar! Vet inte än om vi följer med på fika efteråt... vi ska nämligen åka till sambons päron direkt efteråt så vi kommer ha bilen full, vill inte lämna grejerna i bilen och gå o fika... men bara så ni vet Carma och Lykke, ni har bokat tur och returbiljett i Lovetours AB!

  • TezzAm­ore
    Äldre 6 Jul 09:43
    #0

    God morgon förresten!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4