• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1094781 visningar
    7658 svar
    7658
    1094781

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPh­oenix
    Äldre 3 Jul 13:04
    #0

    Slänger in ett litet hej innan jag ska smita och köpa lunch. *Är ju själv här idag och valde att inte boka in något alls under en timma så att jag kan äta i lugn och ro.

    Har precis suttit och pratat i en timma med en säljare som är såååååå snygg!!! Han är hur som helst dunder trevlig och kan helt klart få vara min plan F...
    Jag har ju redan en Plan B, C,D och E

  • Ab fab
    Äldre 3 Jul 13:04
    #0

    bauti- då är ju för rolig. Luder ......

  • bauti
    Äldre 3 Jul 13:22
    #0

    Jag hoppas att jag går ner så jag kommer i klänningen igen. Men omkring 8kg.

  • NukuNu­ku
    Äldre 3 Jul 13:26
    #0

    Jag vill med ner i vikt, 10 kg...men vet inte vart man ska börja...motion ska ju vara bra för en har jag hört hahaha

  • bauti
    Äldre 3 Jul 13:29
    #0

    Ja, princessa var inget yrke för mig som liten. Kommer ihåg att farmor var helt förstörd när jag sa att jag skall bli luder när jag blir stor

  • bauti
    Äldre 3 Jul 13:30
    #0

    Nuku
    Kolla detta www.cambridgekuren.se/
    Kanske något för dig??

  • NukuNu­ku
    Äldre 3 Jul 13:39
    #0

    vad kostar cambridge då?

  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 3 Jul 13:41
    #0

    bauti:
    Luder?!

  • bauti
    Äldre 3 Jul 13:43
    #0

    Det är olika från säljare till säljare. Jag handlar hos Susanna (först i listan över konsulent i område 2). Hos henne får man byta påsar om inte smaken passar. Jag tror det är 480:- för 21 påsar. Inte säker på priset ut till kund (jag betalar något helt annat då jag har jobbat för henne).
    Lättast är att ta kontakt med henne.

  • MissPh­oenix
    Äldre 3 Jul 13:43
    #0

    Har precis smackat i mig en enorm bakad potatis med tonfisk och så hamnar jag i er disskution om att gå ner i vikt.. Och jag vill!! jag vill jättegärna gå ner i vikt men har en urusel karaktär. För bara två år sen var jag grym när det gällde sånt - nästan fööör bra för min egen hälsa men det rätade ut sig och nu hamnade jag här - helt tvärtom!! Klarar ju knappt en kvart...

    Men, enligt mitt gånerivikt program i huvudet så gäller mat som vanligt fast utan 70koppar the med socker och sötsaker. + en del motion Och i allra värsta fall nutrilett.....
    Jag har ju bara 3,5vecka kvar....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4