• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1094589 visningar
    7658 svar
    7658
    1094589

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • NukuNu­ku
    Äldre 3 Jul 12:06
    #0

    Yes! Äntligen fått fatt i en lokal efter att ha använt dom grå lite bättre i huvet. Kom på zentith gården ute i Torslanda och den kunde man boka nu, så nu är det bara vigseln kvar att boka...

  • Nickes­-to-be
    Äldre 3 Jul 12:06
    #0

    Hehe låter som det finns roliga saker att läsa på mailen när jag kommer hem

    BAuti: fy vad mkt pengar. Men händer det nåt så är dom pengarna en spott i havet i jämförelse. Så resonerade vi när vi var där för ett par år sen o skrev.

    Puman: Nja, ska ringa ett annat tryckeri efter kl 13 (nån som visste nåt skulle komma in då) och se vad de har för priser. Annars blir det nattarbete vid skrivaren hemma.

  • Carma0­7
    Äldre 3 Jul 12:08
    #0

    Nickes: Vad skönt att programmet är klart. De sista dagarna antar jag att man vill ägna sig åt att försöka varva ner lite. Hur är det med bröllopsnerverna?

  • Nickes­-to-be
    Äldre 3 Jul 12:10
    #0

    Nukunuku det finns Bärby bygdegård och Flygtornet i Torslanda oxå om ni skulle ändra er.

    Carma: Bröllopsnerverna är under kontroll, tror jag. Tror det är mer stress över lite olika saker som stör mig, typ festprogrammet.

  • Carma0­7
    Äldre 3 Jul 12:11
    #0

    Ska bli så spännande på lördag.

  • Nickes­-to-be
    Äldre 3 Jul 12:14
    #0

    Min kusin som har beräknad förlossningsdatum 2 dagar efter bröllopet har bestämt sig för att komma... (dom bor 35 mil härifrån) tur vi har en barnmorska, ett gäng sjuksköterskor, nån barnskötare, en läkarsekreterare, *hmm* med flera bland gästerna

  • Nickes­-to-be
    Äldre 3 Jul 12:16
    #0

    Carma: Tycker jag med!!
    Det som kan göra mig nervös är tanken på att stå där framme och hur många som helst av dem man känner kommer sitta där, jättenära, o så ska jag prata med darrig röst, och tänk om jag blir stockig i halsen och inte kan prata, eller lipar hysteriskt, eller svimmar eller nåt.. hmm jaja. med tanke på föregående inlägg om yrkeskategorierna bland gästerna så är det nog lungt.

    Bara en läkare som fattas *fniss*

  • bauti
    Äldre 3 Jul 12:16
    #0

    SÅ, nu har jag läst ikapp.

    Var inne på Hedens guld igår och råkade hitta min morgongåva. Släpade med P dit och han höll på att storkna när han fick höra att den kostade ca6000:-. Sedan visade jag honom andra saker jag kunde tänka mig. Men då låg priset på 16000:-. Man får inte vara dum
    Jag hoppas han köper ringen jag ville ha.
    Skall ha den innanför förlovningsringen. Det är en hel alliansring, väldigt smal.

  • TezzAm­ore
    Äldre 3 Jul 12:21
    #0

    Jag ska vara ledig måndag och tisdag vecka 29. Annars jobbar jag heeeela sommaren och det blir ingen semester förräns om 8 veckor!. Efter det kommer jag vara ledig i nästan 6 (!!) härliga veckor!

  • TezzAm­ore
    Äldre 3 Jul 12:23
    #0

    Oj! Upptäckte att mitt änlägg kom ljusår efter semesterdebatten.... Så blir det när man börjar skriva nått, får något emellan, fortsätter skriva och sen skickar iväg det en stund senare!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4