• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1100986 visningar
    7658 svar
    7658
    1100986

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAm­ore
    Äldre 2 Jul 08:28
    #0

    NukuNuku: Kläder...

  • NukuNu­ku
    Äldre 2 Jul 08:29
    #0

    Tack Tezz. man vill ju göra nåt så man inte står där sen och drabbas av den klassiska stressen alltför mycket

  • TezzAm­ore
    Äldre 2 Jul 08:31
    #0

    NukuNuku: Jag förstår dig, är likadan. Kläder till m2b, bestman, skor till dig, klänning, slöja, tiara, tärnklänning, smycken! Sånt tar en liten stund att ordna med...

  • NukuNu­ku
    Äldre 2 Jul 08:34
    #0

    Hmm, ja d e ju bara kläder till mig och blivande mannen som ska fixas, men man ska ju åka runt o kolla lite med...får se om man kan få upp han och åka kolla på det snart..

  • Ab fab
    Äldre 2 Jul 09:41
    #0

    Hej på er.

    Addiz- välkommen hem. Skönt att du är tillbaka.

    Tezz- vilken bra drink. Lät jättegod.

    Vi har fixat hemma i helgen. Oljat köksgolvsprketten. Hur trist som helst. Sen åkte vi till vänner med sommarstuga på Tjörn. Promenad till Kyrkesund, spel, grillning o allmänt trevligt. Spelad ekul spel- ordrazzel. Perfekt sommarlovsspel, liknande Alfapet.

    Igår var vi Skärhamn. Akvarellmuseet, lunch på rest Vatten. Himla trevligt.

    veckan blir lugn. Jobb o träning. Svärföräldrar på besök. Men bröllop på lördag. Så kul! Skall vi samåka?

  • TezzAm­ore
    Äldre 2 Jul 09:55
    #0

    Lykke: låter som du haft en skön helg!

    Jag tror att min m2b kanske följer med till kyrkan på lördag. Han vill prova vår nya videokamera!

  • Nides
    Äldre 2 Jul 10:13
    #0

    Hej hej tjejer...

    Och extra HEJ till Addiz!!!

    Verkar som att alla har haft en bra helg... Själv så har jag haft det riktigt rolig helg. Träffat vänner o familj o bestämt oss för ringar.. vi var på Wranges och tittade på de. Men jag hittade samma ringar på nätet och min var 3000 billigare...

  • Ab fab
    Äldre 2 Jul 10:15
    #0

    ja det var en bra men slitig helg.

    Jag kommer ensam - vi har ju besök. Vi försöker väl vara där 15.30?

  • TezzAm­ore
    Äldre 2 Jul 10:16
    #0

    Nides: Oj, tre tusen är ju stor skillnad!

  • MissPh­oenix
    Äldre 2 Jul 10:18
    #0

    Godmorgon kära vänner!!!

    Jag blev hippad i helgen!! Hade hur kul som helst och var hemma närmare 4 på morgonen - men, ett detaljerat mail kommer strax Känns skönt att den biten är över så att man slipper våndas över det ...
    Sambon hade det däremot m,yyyyyyycket värre och är fortfarande risig. Detta trots att han hade sin i fredags!!

    Igår var vi och tittade på lokalen ytterligare en gång och det kändes så rätt. Kan bara säga att jag längtar till dagen D!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4