• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1112447 visningar
    7658 svar
    7658
    1112447

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab
    Äldre 28 Jun 08:43
    #0

    ja de var ju inte hemma när vi delade ut inbjudningarna så de tyckte att de skulle kompensera sig lite genom att kasta på mig

    Fredag- skönt att det är bättre. En livskris kanske inte är så dumt att ha. Man kan bli klokare av det. O skönt att den var så kort

  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 28 Jun 08:45
    #0

    Jag är tacksam för att livskrisen var kort, som sagt.


    Hade dåligt samvete för att jag inte ens ville in här på bt, men jag visste att ni tänkte på mig & skickade en massa varma tankar!

    Tack för att ni finns!

  • Carma0­7
    Äldre 28 Jun 08:47
    #0

    Jag är så lycklig över ringarna. Det är en sak som oroar mig och det är att de känns stora. Från början när vi skulle byta ringar var det tänkt att även jag skulle ta någon storlek mindre eftersom jag tyckte att min var lite för stor. Men hörde från en vän att hon hade fått banka ut sina ringar två gånger sen de gift sig. (Fyra år sedan och två barn) Så då tänkte jag om. Jag kunde ändå ha ringen utan problem. Men den här känns jättestor. Funderar på om det är samma storlek som den innan eller om modell och bredd kan göra sådan skillnad. Det känns bättre när jag provade med den andra ringen till också, men det är svårt att avgöra hur det blir i vardagen. Jag går ju inte omkring med den nu. Igår frös jag iofs, men då kunde jag skaka av mig förlovningsringen. Imorse när jag vaknade och var varma så provade jag ringen igen det första jag gjorde och då kändes den mycket bättre. Får väl se hur den känns under dagen. Vad långt det blev för mina lyckoringar. Hoppas ni inte somnade nu.

  • Ab fab
    Äldre 28 Jun 08:50
    #0

    Somna? Vi? Aldrig? Vi gillar bra berättelser!

    Det är bra att de är lite för stora, et är varmt när du gifter dig o fingrarna kanske svullnar lite. Efter bröllopet kan du ju fundera på att ta in dem i så fall

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 28 Jun 08:52
    #0

    Carma07 - Jag har hört att ringarna inte ska sitta exakt utan gärna så man kan röra dom. Speciellt om man ska ha 2 ringar.

  • Ab fab
    Äldre 28 Jun 08:57
    #0

    Skickade SMS till Bauti o hälsade fr oss

  • NukuNu­ku
    Äldre 28 Jun 08:58
    #0

    jaha...vad ska man fokusera på nu då? kan inte boka lokalen förräns i december och det är ju ingen idé och boka vigseln innan man har en lokal o va på efteråt. vad ska jag planera nu då istället? Känns som man kan inte göra så mycket...suck

  • Carma0­7
    Äldre 28 Jun 08:58
    #0

    Det är så jag tänker också. Jag vill först se hur ringarna är när jag har båda tillsammans i en vardag. Min teori var att det var lättare att förminska än tvärom. Men ÅÅHHH vad jag längtar efter den andra ringen. Tycker inte denna förlovningsringen är fin ensam och det känns som om jag har en halv ring på mig.

  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 28 Jun 08:59
    #0

    Nu är det tvära kast, jag hoppar till bröllopsskor.


    Jag håller på att gå in mina skor här på jobbet. De är liiite trånga, så jag har ett par fuktiga nikestrumpor i skorna.
    Att jag känner mig sexig med strumpor i ett par guldglittriga skor!!!

  • Carma0­7
    Äldre 28 Jun 08:59
    #0

    lykke: Bra idé. Säg till när du får något svar.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4