• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1094585 visningar
    7658 svar
    7658
    1094585

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Jun 16:50
    #0

    shit! Vilken trafik... det måste ha hänt nån olycka! Vet inte om jag hinner förbi InEx innan klockan 18... *suckar* Får försöka hinna det imorgon isåfall... Ses snart tjejer!

  • TezzAm­ore
    Äldre 27 Jun 08:08
    #0

    God morgon tjejer!

    Alltid lika trevligt att träffa er! Har man en dålig dag blir man alltid på bra humör efter en fika-date med er!

  • Ab fab
    Äldre 27 Jun 08:12
    #0

    Hej vännen
    Ja det är så skönt att prata med er alla. Det är så mysigt. fasiken... tänkte att jag skulle visat bilden på bordsdekorationerna men det glömde jag.

    idag skall jag ha pcinic med väninnorna. himla bra väder för det idag... Kall gurksoppa, omellett med räkor o ruccola, morotssallad med ingefära. Dessert blir grekisk yoghurt med jordgubbar, flytande honung o pinjenötter.

  • Carma0­7
    Äldre 27 Jun 08:27
    #0

    Godmorgon och tack för igår. Alltid så roligt.

    Kom precis på att jag har glömt min mobil hemma. Måste nog åka hem och hämta den + sladden (så det går att prata i den). Prästen skulle ju ev höra av sig idag och såg att han hade försökt igår på mobilen. Typiskt att man glömmer den just den dagen som den behövs. *suck*

  • Ab fab
    Äldre 27 Jun 08:28
    #0

    det är alltid då man glömmer.. tur att du inte behöver åka så himla långt vad är det för präst? har du pratat med honom/henne?

  • Nides
    Äldre 27 Jun 09:20
    #0

    Goddag!!
    Tack för igår tjejer. Alltid lika kul o träffa ER.
    Idag så skickas inbjudningar ut... hahhaa Äntligen!

  • Ab fab
    Äldre 27 Jun 09:26
    #0

    oh Nides va kul. Hur blev de till slut? Finns det bilder*nyfiken nyfiken*

  • MissPh­oenix
    Äldre 27 Jun 09:27
    #0

    hej hej allesammans!!

    Tack för en himla trevlig kort fika Var en stor skillnad på svärmor, från att ha suttit och "svimmat", hyperventilerat och nästintill lipat på vägen till sjukhuset var hon hur glad som helst på vägen hem och hade fullt med förklaringar till allt som var - 1 timma senare.

    Idag försöker jag ta mod till mig och gå till jobbet... har absolut ingen lust - är fortfarande jättearg på min chef och vill inte jobba kvar. Alls......
    Har sökt massor med nya jobb nu på morgonen så det är väl bara att hålla tummarna. Fast, fick iaf min lön idag
    Alltid något!

    Igår ägnade jag och j dagen åt att shoppa småsaker och det mesta känns fixat. Idag ska vi träffa prästen och bestämma hur vigseln ska se ut så att vi kan trycka vigselprogram...

    Massa skit av mig som vanligt - kram på er alla så länge

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 27 Jun 09:42
    #0

    Hej tjejer!

    Låter som om ni hade det trevligt igår, synd att jag missade det.

  • TezzAm­ore
    Äldre 27 Jun 09:46
    #0

    Miss P: Inte ska du säga att du skriver massa skit! Jag tycker iaf. att det är jätteintressant att veta vad ni tjejer hittar på!

    Vi måste ha pratat en hel del igår, jag kraxar som en kråka idag juh! *skratt*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4