• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1094737 visningar
    7658 svar
    7658
    1094737

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nickes­-to-be
    Äldre 26 Jun 15:15
    #0

    Huu när jag börjar tänka på såna här detaljer så börjar jag fatta att det inte är så långt kvar!! Får vågor av panik ibland och undrar hur jag ska hinna coh bannar mig själv för att jag inte började tidigare med vissa saker..

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 26 Jun 15:15
    #0

    Visst är det skönt att dela ut uppdrag til andra så man inte har tusen saker helt själv!

  • Nickes­-to-be
    Äldre 26 Jun 15:16
    #0

    Glömde skriva, bestman är även toastmaster. det är därför det blri lite svårt att få honom att klona sig och vara både inne i kyrkan och informera och utanför med oss...

    Nä jag måste jobba lite, vi ses sen!

  • Petra7­4
    Äldre 26 Jun 15:38
    #0

    Tänkte bara tala om att jag hoppar kvällens fika. Utan bil har jag ingen lust att ge mig ut eftersom regnet bara öser ner!
    hoppas att ni andra får en trevlig kväll

  • Linum
    Äldre 26 Jun 15:57
    #0

    Ska jag ta med korgen eller inte? Om jag ska göra det - måste jag ta ur katten som just nu ligger och sover i den?

    Jag tänkte leta lite diadem på stan. Ingen som vill sluta tidigare och dansa i vattenpölarna med mig?

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Jun 16:06
    #0

    Linum: Ta ett kort på korgen och lägg upp på bloggen, så slipper du störa katten?

    Jag hade gärna dansat i vattenpölarna med dig, men jag är fast här en timme till... *snyft*

  • Nickes­-to-be
    Äldre 26 Jun 16:33
    #0

    Tezz!! Får jag åka med dig?
    Ringde men inget svar!

  • Nickes­-to-be
    Äldre 26 Jun 16:33
    #0

    Linum: släpa inte med korgen, bra förslag från Tezz: Ta en bild o lägg ut p¨å blobben!

  • Nickes­-to-be
    Äldre 26 Jun 16:33
    #0

    hehe bloggen menar jag

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Jun 16:35
    #0

    Ses sen tjejer!

    Kram så länge!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4