• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1101626 visningar
    7658 svar
    7658
    1101626

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum
    Äldre 26 Jun 14:04
    #0

    *tar på mig gummisnövlar och halleplu och går ut och studsar i alla skojiga vattenpölar*

  • Nickes­-to-be
    Äldre 26 Jun 14:29
    #0

    Hej i det tråkiga vädret.
    Ska bli kul att ses ikväll!
    Läste om rispåsar tidigar i tråden, jag köpte tyll på Myrins i sävedalen och blått band, så nu klipper jag ut rundlar för fulla muggar hemma, fyller med ris och knyter en blå rosett runt. Jättegulligt blir det

    Men var hittar man en korg att lägga dem i??

  • Nickes­-to-be
    Äldre 26 Jun 14:29
    #0

    Kommer simmandes till Vallgatan sen... ungefär lika fint väder som det var på midsommarafton ju...

  • Carma0­7
    Äldre 26 Jun 14:31
    #0

    Tjohooo, våra ringar är klara!!! Sambon är nog den som har saknat sin mest. Jag har ju en annan att kunna använda under tiden. Så nyfiken. Men vi har nog inte tid att hämta dem förrän imorgon eftersom jag antagligen åker tåg ner till Göteborg idag.

    Och prästen har mailat tillbaka och säger att han hör av sig imorgon eller på torsdag.

    lykke: Håller med dig om att det roligaste är gästernas reaktioner på inbjudan. De är såååå glada för det här. Det smittar av sig och ger iaf mig energi.

    Det som också är kul att jag har fått en del positiva kommentarer om formuleringen av vår inbjudan. Att den inte var högtravande skriven utan väldigt enkel. Det kändes att det var vi. Det tyckte jag också var väldigt kul för det är ju bla det man vill få fram med inbjudan.

  • Linum
    Äldre 26 Jun 14:32
    #0

    Nickes: Jag har en rund korg med handtag om du vill låna. Jag kan ta med den ikväll, om det är någon annan som vill se den.

  • Nickes­-to-be
    Äldre 26 Jun 14:34
    #0

    Linum: ja jag vill gärna kika! Om du orkar släpa med den idag förstås.

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 26 Jun 14:35
    #0

    Nickes-to-be - Jag har sett på Lagerhouse, sen brukar blomsteraffärer ha med.

    Carma07 - vad roligt!!
    Vi ska hämta våra ringar först en vecka innan bröllopet, men jag längtar redan

  • Nickes­-to-be
    Äldre 26 Jun 14:35
    #0

    Vågar man ta bilen in till stan ikväll, finns det parkering vid den tiden?? Och var??

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 26 Jun 14:36
    #0

    Nickes-to-be - Bäst i heden eller i nordstan, beror på var i stan du ska hålla hus?

  • Ab fab
    Äldre 26 Jun 14:37
    #0

    korgar köper man lättast på en loppis o målar i den färg man vill med hjälp av sprayfärg. det är jättlätt

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4