• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1099957 visningar
    7658 svar
    7658
    1099957

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Jun 12:32
    #0

    Freda: du ska se att det kommer att kännas bättre imorgon... det är säkert en blandning av PMS och nerver ska du se... det bästa botemedlet är en träff med oss!

  • Ab fab
    Äldre 26 Jun 12:32
    #0

    carma- det skickade Nides på mejlen. Fick du inte det? Hon kanske kan skicka igen.

    Fick en gratistidning om bröllop idag. Jag tar med den.

    Fredag... när jag är sådan brukar jag skriva listor. Skriv för/emot listor så brukar tankarna bli enklare att förstå

  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 26 Jun 12:33
    #0

    Åh vad jag e glad att ni finns!

    Behöver lite peppning & uppmuntrande ord.

  • Carma0­7
    Äldre 26 Jun 12:34
    #0

    Fredag: Precis så kände jag förra måndagen. Jag hade stor lust att ringa runt till alla gäster och be om ursäkt för att vi hade skickat ut inbjudan och att vi skojade bara. Förra måndagen ville jag inte alls gifta mig. Hade en kompis på besök och hon frågade oss om vi ångrat oss att vi dragit igång det här. Sambon svarade snabbt; nej, nej. Och jag ville bara skrika att jag ångrar mig. Vad har jag gjort. Jag fick säga efter långt tvekande att jag ångrar inte att vi ska gifta oss, men jag ångrar mig att jag har dragit igång ett bröllop. Men under kvällen ringde även kompisar och tackade ja till inbjudan och var så glada och tyckte det skulle bli så roligt. Då kände jag att det faktiskt kunde bli riktigt kul ändå. Nu är jag tillbaka med ny energi och just nu tycker jag det är så roligt och för första gången längtar till bröllopet och inte bara till att det är över.

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Jun 12:36
    #0

    Hur stavar man till ChilliConCarne?

    chilli con Carne

    Chillicon Carne

    ChilliConCarne??

    *argh* Om ni undrar vad jag håller på med, så är det festprogrammet!

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Jun 12:37
    #0

    Carma: Va skönt att det gått över och att du kan börja se det som nått kul istället!

    Freda: Det kommer du också att göra... det går över... även om det inte känns så. Man måste nog igenom denna fasen mer eller mindre. Alla går nog igenom den!

  • Ab fab
    Äldre 26 Jun 12:37
    #0

    Chile con carne

  • Carma0­7
    Äldre 26 Jun 12:37
    #0

    lykke: Jag fick mailet med innehållet och har skrivit ut det. Jag är nyfiken på layouten.

    Kommer ni att göra kyrkoprogrammet och festprogrammet i samma stil som inbjudningskorten?

  • Ab fab
    Äldre 26 Jun 12:38
    #0

    o så kan jag inte stava- språkvårdsministeriet drar sig till baka

    Chili con carne...

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Jun 12:39
    #0

    Jag är själv inne i nån slags "hyperventilerar-fas". Igår hade jag fjärilar i magen hela dagen... *ler* antagligen för att jag börjar räkna veckor istället för månader... *pirr*

    Känner fortf. att det känns lite overkligt... roligt, nervöst, stressigt, spännande och roligt igen!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4