• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1100505 visningar
    7658 svar
    7658
    1100505

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 26 Jun 08:48
    #0

    Idag hade jag mitt första psykbröllopsbryt
    *snyftar lite*
    Låg vaken flera timmar i natt & tänkte på bröllopet.
    Gick upp säkert 20-30 minuter senare än vanligt & kände mig allmänt deppig & seg.
    Å sedan när jag satte mig i bilen började jagstortjuta.
    Ph blev helt till sig & trodde minst att jag var döende...

  • Ab fab
    Äldre 26 Jun 09:00
    #0

    Men fredag... Stackare. Varför blev det så? Något speciellt som hänt?

  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 26 Jun 09:04
    #0

    lykke07:
    Nej, inte alls.
    Men helt plötsligt var huvudet fullt utav servetter (som vi inte köpt), sprit (som vi inte köpt) & en massa knepiga tankar om att vi inte kommer att hinna det eller det... att jag kommer att svimma på kyrkbacken innan vi skall gå in...
    *ryser*

    Har inte alls haft några funderingar utan tyckt att allt är under kontroll.
    Å egentligen är allt under kontroll, men fakta och mina känslor är inte överens...

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Jun 09:43
    #0

    Freda: Din stackare... tur att vi ska träffas ikväll då så kan du få ventilerat litegrann... *kramar om*

    Själv blev jag stirrig när jag pratade med en killkompis idag om sambons ev. svensexa och vi började prata om vilka helger som passar och jag upptäckte att det inte är många kvar. Då säger han att det är bara 60 dagar kvar enligt vår hemsida och då började jag svamla och babbla och andas snabbt... tillslut var han tvungen att säga till mig att "andaaaas iiiin... aaaandaaas uuut"!

  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 26 Jun 09:48
    #0

    TezzAmore:
    *kramas tillbaka*
    Tack tack!
    Vad det är skönt att få "prata" av sig hos er. Jag hoppas verkligen att jag kan komma idag.
    Ev så skall vi träffa toastmadame + pojkvän... vi har inte träffat hennes pv & vi vill gärna ses innan det är dags för bröllopet. Så jag återkommer när jag vet hur det blir.

    Ja... andas in, andas ut är ett bra knep... Men ack så svårt att följa ibland!

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 26 Jun 09:54
    #0

    Hej tjejer!

    FredagenDen13 - stackars dig... andas och tänk på annat än bröllop så kanske det känns bättre.

    Jag har inte fått panik än, men får det säkert snart.
    Sista osa dagen är nu på fredag och det är fortfarande 24 gäster som inte har svarat!!
    Så paniken börjar sakta krypa fram...
    Och sen så har monstret kommit för att hälsa på

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 26 Jun 09:57
    #0

    35 dagar kvar!!!

  • Fredag­enDen1­3
    Äldre 26 Jun 10:00
    #0

    Puman-prinsen:
    Tack tack, så skönt att ni finns!!!

    Mitt monster kommer nästa vecka, så jag tror att det är den känningen som redan e här!!!


    Vi har fortfarande inte fått svar från 6-8 st, å vi gifter oss om 2 veckor
    *skriker*

  • Carma0­7
    Äldre 26 Jun 10:01
    #0

    Godmorgon.

    Min kväll igår gick åt till att handla lite snabbt och därefter bröllopspyssla. Ska skicka iväg en inbjudan till så jag fick knåpa ihop en till. Satt samtidigt och funderade på hur kyrkoprogrammet ska se ut.

    lykke: Vi har en del av de sniglarna med snäckor, men har inte sett så många av den andra sorten. Vi har hittat några stycken. Fast det kan bero på att vi är ute och kollar vid fel tidpunkt. Men å andra sidan verkar de inte förstöra något, så då spelar det inte så stor roll.

    Fredag: Jag förstår din känsla. Den är hemsk. Det var den jag hade förra måndagen. Jag gick omkring och mådde så fruktansvärt dåligt och hade lust att bara lägga mig ner och gråta och sedan bara strunta i bröllopet. Men tack och lov så kommer man upp på fötter igen med ny kraft.

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 26 Jun 10:07
    #0

    FredagenDen13 - Men när hade ni sista svar dag?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4