• Linum
    Äldre 25 Jun 13:46
    1094637 visningar
    7658 svar
    7658
    1094637

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma0­7
    Äldre 25 Jun 16:24
    #0

    Har bauti semester?

  • Nides
    Äldre 25 Jun 16:28
    #0

    Hej tjejer.. äntligen hemma!!
    :)
    Har varit på Malins skaferi idag. Känns skönt. bara 68 dagar kvar!!!

    Hur mår alla?? Hinner ju inte hänga här på hela veckan. De kör workshops på jobbet o 100% närvaro. Blä....

  • Nides
    Äldre 25 Jun 16:29
    #0

    Det ska bli riktigt skoj o träffa alla imorgon! :D

  • Carma0­7
    Äldre 25 Jun 16:38
    #0

    Nides: Kul att du kommer med imorgon.

  • Nickes­-to-be
    Äldre 25 Jun 23:03
    #0

    Hej tjejer
    Ni har mail!!

    Jag kommer imorgon (läs idag) hoppas jag! Cafe V kl 18 var det va? Nån kan väl smsa mig om det är ändrade planer?

  • Ab fab
    Äldre 25 Jun 23:08
    #0

    Nickes- tack för mejl. Vilken story! Man slutar aldrig att förvånas över människors förvirrade hjärnor. Vi får lätta våra hjärtan på Café V i morgon!

  • NukuNu­ku
    Äldre 26 Jun 01:30
    #0

    Hej! Våran stora dag blir den 31 maj 2008. Har hittat en lokal i hjuviks båtklubbhus, är nämligen från torslanda, så det knyts till nån av oss typ. Det svåra kommer bli och hitta på meny och tårta, maten kommer vi göra själva, tårta kanske vi köper om vi hittar nån prisvärd...vad bra att ni är kunniga haha för det är verkligen inte ja...är bara glad vi ens lyckats komma överens om ett datum...

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Jun 08:26
    #0

    God morgon tjejer!

    Åh, vad jag hoppas att det blir lugnt på jobbet idag... känner mig lite utarbetad! Det har varit så himla stressigt på sistonde, inte bara på jobbet utan privat...

    Vet ni vad... jag misstänker att det snart blir hippa och svensexa för oss!!!! *iiiihhhh*

    Igår ringde nämligen bestman och frågade efter några telefonnummer till grabbarna! Sedan började vi prata lite datum och han sa nått om att den 7/7 passade nog bäst för alla... Jag frågade litegrann va han hade i åtanke, men det ville han inte säga... (varför de? ) Iaf. så bad jag honom om att vara snäll... inga såna där "supa-full-binda-fast-vid-lyktstolpe-lämna-ensam"svensexa! Det höll han med om, att det ju inte är så kul... hoppas det blir bra iaf! Så började jag fundera litegrann... hmmm... jag kanske också blir hippad snart då??

  • Ab fab
    Äldre 26 Jun 08:28
    #0

    men 7 kan du ju inte Tezz.. då skall vi ju på bröllop o du o jag skall ju fika efteråt*s*

  • Ab fab
    Äldre 26 Jun 08:47
    #0

    Hej o god morgon

    En händelsefattig kväll igår. Tränade core så idag har jag träningsvärk. Veckohandlade, tvättade o dödade sniglar (Carma har ni sniglar hos er?)

    Köpte present till R - 2 månader kvar-present. En almanacka, en anteckningsbok, en bok med citat om kvinnor o en penna. Han blev väldigt glad.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4