• Waerst­a
    Äldre 13 Jun 08:25
    15741 visningar
    103 svar
    103
    15741

    NYtråd för ÖREBRObrudarna!!

    Den gamla tråden slutade igår så nu samlar vi oss här!!

    Alla som ska eller vill gifta sig, från Örebro trakten samlas här!! *vinkar in alla*

  • Svar på tråden NYtråd för ÖREBRObrudarna!!
  • Waerst­a
    Äldre 13 Jun 19:59
    #0

    Kom igen brudar!

  • hillef­ille
    Äldre 17 Jun 22:23
    #0

    Hej!

    Jag var ingen flitig besökare på den förra tråden men vill hänga på nu, hade min möhippa nu i helgen och gifter mig den 21 juli så nu börjar det kännas mer och mer verkligt och mer och mer nervöst...

  • Gerda
    Äldre 17 Jun 22:24
    #0

    Tittar in, gifter oss 7 juli! *yikes*

  • ~L8~
    Äldre 27 Jun 08:16
    #0

    7 juli här med!

  • Fru Enamor­ada
    Äldre 27 Jun 11:25
    #0

    och en till 7:e juli-brud :) my god vad tiden rinner iväg

  • Melind­aa
    Äldre 28 Jun 14:59
    #0

    Jag gifter mig iofs inte förräns nästa sommar, men jag hänger på ändå :)

  • Waerst­a
    Äldre 28 Jun 22:08
    #0

    Jag gifter mig också nästa sommar, så vi får heja på de som gifter sig nu och så får vi börja planera sen.

  • Örebro­brud
    Äldre 29 Jun 08:33
    #0

    Det börjar dra ihop sig för flera av er. Hur känns det? Är allt förberett och klart?

    Det enda tips jag kan ge är nu är att ni ska släppa allt planerade etc på den stora dagen. Då ska ni bara njuta och det ska ni göra från det att ni vaknar tills ni går och lägger er. Dagen går så himla fort så det gäller att ta tag i varje minut.

    Jag väntar med spänning på era berättelser och bilder.

  • ~L8~
    Äldre 29 Jun 10:15
    #0

    Det är bara lite kvar att ordna. De nya förlovningsringarna ska vi hämta idag. Det sista att göra fixar vi nästa fredag, möte med fotografen, möte med floristen och möte med frisören samt klippning och slingor.

  • Fru Enamor­ada
    Äldre 29 Jun 10:42
    #0

    En del grejer har vi kvar att göra men inte så mycket... Börjar kännas riktigt nervöst!! Kan inte förstå hur snabbt tiden har gått!

Svar på tråden NYtråd för ÖREBRObrudarna!!