• Klurif­ax
    Äldre 25 May 19:21
    1490 visningar
    5 svar
    5
    1490

    Vart har discodivan tagit vägen?

    Helt plötsligt var hon inte här och jag hittar inget i inläggen när jag försöker med sökfunktionen...

    Bara lie nyfiken...

  • Svar på tråden Vart har discodivan tagit vägen?
  • Mrs. 170307
    Äldre 25 May 19:31
    #0

    Den frågan har jag också ställt mig! Gumman, om du läser detta: Hoppas att du har det bra, det nya jobbet inte är för stressigt och att bröllopsplaneringen går som tänkt!

  • Klurif­ax
    Äldre 26 May 15:27
    #0

    Ja, man får ju lite "koll" på vissa här och undrar hur det är när man inte sett till dem på ett tag!

  • Vernal­is
    Äldre 26 May 16:26
    #0

    Var det inte nån tråd som hon (eller nån annan) startade som handlade om vad såna som inte är förlovade och/ eller har förhållande eller redan är gifta gör på ett forum som BT, och Discodivan fick lite kritik för sin åsikt. Det blev lite upprörda känslor och sedan dess har jag inte sett till henne (därmed inte sagt att tråden är anledningen till hennes frånvaro).

    Synd att hon försvann, hon verkade hjälpa ganska många.

  • Azacia
    Äldre 26 May 16:36
    #0

    hmm, har oxå funderat på vart hon är, hennes space på msn och FL är borttagna märkte jag nu när jag skulle kika på klänningen hon hade där för att kolla hur den såg ut igen!

    Hoppas allt är väl med henne och att hon bara tröttnade på att vara så igenkänd..... !?!

  • Klurif­ax
    Äldre 29 May 09:15
    #0

    Ja, jag hoppas att hon "bara" bytt skepnad och är lite mer anonym... så att det inte har hänt något allvarligt menar jag!

    Läser du detta, så stort lycka till i livet!

Svar på tråden Vart har discodivan tagit vägen?