• tesa+t­ompa
    Äldre 12 May 17:37
    18141 visningar
    136 svar
    136
    18141

    Ny på BT

    Hej, hej..
    Ny här.. Känns som att de flesta i trådarna har hängt här i evigheter och är hur tajta som helst.
    Finns det plats för en nykomling tro... ?

  • Svar på tråden Ny på BT
  • Mallep­alle
    Äldre 17 May 10:06
    #0

    Det ligger i Kinna området, jag ringde och pratade med dem, jättetrevliga och hade bra alternativ till hur man löser den dyra sprit notan efter middagen.

    Det finns 7 hotellrum där och sen ett fint vandrar hem inte långt därifrån, skall dit nästa vecka för att kolla läget, kan ge mer då.

    Guldsmedhuset är jättebra, mina vänner har köpt sina ringa där med och är jättenöjda.

  • tesa+t­ompa
    Äldre 17 May 10:12
    #0

    Kinna var lite vääl långt för min del..

  • Mallep­alle
    Äldre 17 May 10:21
    #0

    hemsidan heter

    www.spinnaren.se , det tar 45 min från Göteborg

  • tesa+t­ompa
    Äldre 17 May 10:34
    #0

    Jag bor utanför Lerum..
    Tror iofs att det blir lika långt/kort här ifrån..

  • tesa+t­ompa
    Äldre 17 May 10:36
    #0

    Men det var vääldigt fint när man titta på bilderna.
    Men skulle nog kännas lite avigt att gifta sig i Kinna, när man inte har någon anknytning dit... ?

  • tesa+t­ompa
    Äldre 17 May 10:36
    #0
  • Puman-­prinse­n
    Äldre 17 May 12:26
    #0

    Hej på er alla!

    Fru Nyberg - jag såg några sådana ringar men som sagt om det inte är någon där som faller dig i smak så kan dom göta en åt dig.

    tesa+tompa - Mer tid på er att planera bara

  • tesa+t­ompa
    Äldre 17 May 12:39
    #0

    Puman-prinsen: Jo, man får se det possitivt... Fast just nu känns det väääälidigt lååångt till nästa vår... *suck*

  • Mallep­alle
    Äldre 17 May 16:42
    #0

    Det är det som jag är lite rädd för åxå, man vill ju ha en liten "här vill jag gifta mig känsla" och på de ställena vi har sett hittills har jag inte fått det. Det är inte så roligt att kolla på lokaler som man kan tro.

  • tesa+t­ompa
    Äldre 17 May 16:45
    #0

    Mallepalle: Näe, kan tänka mig det...
    Hade helst velat ha vigseln vi kanten av Mjörn.. där är jag ju liksom "uppvuxen", men det finns inget riktigt bra ställe på "rätt sida" av sjön... (alltså inte Alingsås-sidan)..
    Är helt övertygad om att vi ska ha vigseln utomhus iallafall..!

Svar på tråden Ny på BT