• tesa+t­ompa
    Äldre 12 May 17:37
    18142 visningar
    136 svar
    136
    18142

    Ny på BT

    Hej, hej..
    Ny här.. Känns som att de flesta i trådarna har hängt här i evigheter och är hur tajta som helst.
    Finns det plats för en nykomling tro... ?

  • Svar på tråden Ny på BT
  • 070630 - Uppsal­abrud
    Äldre 12 May 17:38
    #0

    sjävklart. välkommen
    när och hur gifter ni er?

    :)

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 12 May 17:39
    #0

    Självklart !
    Välkommen

  • tesa+t­ompa
    Äldre 12 May 17:46
    #0

    Allt är precis i startgroparna än så länge. Tänkte sikta på slutet av sommaren -innan min lillasyster åker till karibien i 6mån.
    Men det råder delade meningar om hurvida man hinner planera allt på så kort tid.. ??? Och hurvida det finns lediga vigselförrättare (borgerligt blir det iaf.. )
    Annars blir det nästa vår, när syrran kommit hem igen.. -måste ha henne med..

  • Puman-­prinse­n
    Äldre 12 May 18:06
    #0

    Vi hade först tänkt oss gifta oss den 1 augusti 2008 men bestämde oss att gifta oss 1 augusti 2007. Och det bestämde vi 6 månader innan.
    Si hinna gör ni om ni vill

  • Mallep­alle
    Äldre 13 May 09:25
    #0

    Hej,
    Här kommer en nykomling till kan jag åxå få vara med?

    Vi gifter oss i juni 2008.

  • bumse2
    Äldre 13 May 09:35
    #0

    Om ni verkligen vill gifta er till slutet av sommaren så hinner ni säkert planera allt.
    Vi gifter oss 070707 och det bestämde vi i början av mars, och har endå hittat både kyrka och präst under denna tid. Trodde det skulle vara omöjligt och att det krävdes ca ett års framförhållning då de pratades om detta "magiska" vigseldatum på radio att det skulle vara de populäraste datumet i år med fullbokade kyrkor sedan långt tillbaka, men vi har haft riktig tur ( de klämmer in oss på en tid mellan två vigslar eftersom vi har "egen" präst).

  • tesa+t­ompa
    Äldre 13 May 10:37
    #0

    Tror vi ska hinna..
    Hade en diskussion med min M2b igår, som hade synpunker på att min syster "styrde" när vi skulle gifta oss.. Och det gör hon ju på sätt och vis eftersom hon åker iväg, men det måste hon få göra.. Vägrar gifta mig "utan" henne..

    Mallepalle:
    Välkommen du oxå!

  • missZa­pon
    Äldre 13 May 11:05
    #0

    tesa+tompa och Mallepalle och säkert fler nykomlingar.
    VÄLKOMMNA!!!

  • tesa+t­ompa
    Äldre 13 May 12:25
    #0

    missZapon: Tack!!

  • Brud i Thaila­nd....
    Äldre 13 May 13:09
    #0

    Är också ny här men oj vad mycket man får veta av att kika runt. Har inget datum bestämt men nästa år... och vissa anledningar... jan-april eller nov-dec ;)

Svar på tråden Ny på BT