• Shiliz
    Äldre 9 May 08:11
    35552 visningar
    176 svar
    176
    35552

    Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4

    Hej tjejer! Jag passar på att göra en ny tråd då det inte gick att lägga in fler inlägg i den gamla.

    För er som inte varit här innan så är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och tankar. Vi tycker även om att ta en fika lite då och då.

  • Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4
  • Lilla Li
    Äldre 27 Jun 08:15
    #0

    Nu börjar det bli dags för svensexa. 7 juli får han sin. De hämtar honom vid 9-tiden. "Var beredd på en motorsågsmassaker..." sa bestman tillika hans bror. Hmm... Bestman jobbar med motorsågar så han lär ju kunna skaffa fram ett antal.

    Låter som om det är bäst att jag är vaken redan när de kommer!

  • Lilla Li
    Äldre 27 Jun 13:29
    #0

    Nämen nu har jag fått ett blommogram av min älskling! :D:D:D "Till världens bästaste tjej. Snart gifter vi oss, woohoo! Jag älskar dig!" :D:D:D Och ett paket med mörka och ljusa kolor. :D:D:D

  • Rutan8­3
    Äldre 27 Jun 20:00
    #0

    lillali vilken mysig m2b du verkar ha.. hmm jobbar med motorsågar i jkpg möjligtvis husqvarna eller??

  • Lilla Li
    Äldre 28 Jun 07:07
    #0

    Rutan83: Japp. Hans bestman gör det som sagt.

  • Rutan8­3
    Äldre 30 Jun 13:22
    #0

    Jo jag ska göra ina servett ringar med söt vattens pärlor på tråd såg det i en hobby affär och det var så snyggt och enkelt.. så det ska jag göra.. sen hittade jag en tårt tråd inne på fl så ska be en av dem att göra min tårta nästa år.. var hur fina tårtor som helst som de har gjort..

  • en dag i juni
    Äldre 1 Jul 17:04
    #0

    Nu är jag gift!!!
    Kommer med berättelse sen... är så himla trött!!!

  • Lilla Li
    Äldre 1 Jul 19:44
    #0

    en dag i juni: GRATTIS!

  • Shiliz
    Äldre 2 Jul 07:24
    #0

    en dag i juni: Grattis!!!!

  • novali
    Äldre 2 Jul 07:37
    #0

    En dag i juni: GRATTIS! Väntar spänt på berättelse!

  • novali
    Äldre 2 Jul 08:36
    #0

    I lördags blev jag hippad!!

    www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2378008.html

Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4