• Shiliz
    Äldre 9 May 08:11
    35825 visningar
    176 svar
    176
    35825

    Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4

    Hej tjejer! Jag passar på att göra en ny tråd då det inte gick att lägga in fler inlägg i den gamla.

    För er som inte varit här innan så är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och tankar. Vi tycker även om att ta en fika lite då och då.

  • Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4
  • Lilla Li
    Äldre 21 Jun 09:09
    #0

    Igår hämtade jag förresten hem min klänning! Färgade håret lite mörkare i tisdags och tyckte väl egentligen att det blev för mörkt. Men ihop med klänningen ser det vrålsnyggt ut. *nöjd*

  • brides­illy
    Äldre 21 Jun 16:32
    #0

    andromeda

    bfm.se kan du hyra amerikanare, jättefina bilar. fanns många i jönköping såg jag Där kan du boka den bil du vill ha

  • Slotts­Brud20­08
    Äldre 21 Jun 23:45
    #0

    Lilla Li
    Kollade på eran hemsida och jag tycker du är superfin i mörkt hår, faktiskt mycket finare än i ljust om man får säga de.. :)

  • Lilla Li
    Äldre 25 Jun 06:10
    #0

    Budgetbrud2008: Tack. Tycker också jag passar bättre i det.

    bridesilly: Det var den adressen jag redan tipsade om. Fast det ska vara .nu

  • Shiliz
    Äldre 25 Jun 11:07
    #0

    Är det nån här som har några bra tips på hur man gör några schyssta servettringar?

  • Lilla Li
    Äldre 25 Jun 11:16
    #0

    Shiliz: På Esters har de en riktigt effektiv budgetvariant. De hade skrivit ut långsmala remsor av papper. Sedan klippt på två ställen så man kan haka i ändarna i varandra. Går ju att variera i det oändliga beroende på papperssort, färg, tryck m.m. Ganska snyggt faktiskt. Tror att de viker servetterna på nåt sätt åt oss, men om inte så gör jag nog nåt sånt här.

  • Shiliz
    Äldre 25 Jun 11:39
    #0

    Tack för tipset Lilla Li!

  • brides­illy
    Äldre 25 Jun 12:16
    #0

    Om man ska handla gästbok, material till placeringskort med mera i jönköping, vart ska man vända sig då?

  • Lilla Li
    Äldre 25 Jun 13:21
    #0

    bridesilly: Akademiebokhandeln har en del, men allra bäst tycker jag Nyströms på Torpa är. De har massor av papper i olika kvalitet och färg.

  • brides­illy
    Äldre 27 Jun 08:12
    #0

    lilla li

    tack för tipsen ska kolla där när jag är i jkpg nästa gång

Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4