• Shiliz
    Äldre 9 May 08:11
    35564 visningar
    176 svar
    176
    35564

    Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4

    Hej tjejer! Jag passar på att göra en ny tråd då det inte gick att lägga in fler inlägg i den gamla.

    För er som inte varit här innan så är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och tankar. Vi tycker även om att ta en fika lite då och då.

  • Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4
  • Ängla
    Äldre 4 Jun 14:18
    #0

    Sussa, jag köpte mina brudunderkläder på kristina brud och fest, tror att MANI också har.

    Annars gillar jag den butiken på smedjegatan som nån nämnde, brevid bodyshop. Har flera vänner som handlat underkläder till bröllop på en affär som jag tror heter Underbart och ligger på Västra Storgatan, inte så längt bort från Juneporten.

    Tidigare fanns det också en butik som hette Rikkes, vet ej om den finns kvar.

    lycka till med att hitta nåt du gillar!

  • en dag i juni
    Äldre 4 Jun 17:39
    #0

    Lilla Li: vi blir nog ca 55 på festen många fler i kyrkan!!

  • Rutan8­3
    Äldre 4 Jun 19:04
    #0

    Gifter oss nästa sommar i slutet på juni obs ej midsommar afton.. ja men nu vet jag ju exakt vilken klänning det är jag ska leta efter och jag har ju ett år på mig att hitta en bra och billig.

  • brudsn­artfru
    Äldre 7 Jun 20:27
    #0

    Hej! Är det någon som har bokat DJ till bröllop i sommar i Jönköping? Vilket pris har ni fått?

  • Lilla Li
    Äldre 8 Jun 08:29
    #0

    brudsnartfru: Vi bokade aldrig (eftersom vi ska ha en dator med musik istället), men vi var i kontakt med en trubadur/DJ som heter Anders. Han tog ca 2000 kr för att vara både trubadur och DJ under ett bröllop. Vet inte om det kanske var lite vänskapspris eftersom vi känner honom litegrann, men jag tror inte det skulle vara jättemycket dyrare annars.

  • brides­illy
    Äldre 8 Jun 16:20
    #0

    Är det någon som har vart inne på brudbutiken i torpa området? Va där å tyckte servicen va uuuuusel

  • Lilla Li
    Äldre 15 Jun 09:50
    #0

    en dag i juni: Nu är det bara 8 dagar kvar! :D Vad har ni kvar att göra?

  • brides­illy
    Äldre 17 Jun 23:15
    #0

    lilla li

    Oj då har du massor av tankar som snurrar runt i huvudet nu då? Kan tänka mig att man är något spänd inför den stora dagen

  • Lilla Li
    Äldre 18 Jun 07:02
    #0

    bridesilly: Nej alltså det är så många dagar kvar för en dag i juni. :) Jag gifter mig inte förrän om 55 dagar.

  • brides­illy
    Äldre 18 Jun 09:25
    #0

    lilla li

    haha oj sorry jag hängde nog inte riktigt med 55 dagar är inte så väldigt långt bort det heller

Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4