• Shiliz
    Äldre 9 May 08:11
    35556 visningar
    176 svar
    176
    35556

    Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4

    Hej tjejer! Jag passar på att göra en ny tråd då det inte gick att lägga in fler inlägg i den gamla.

    För er som inte varit här innan så är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och tankar. Vi tycker även om att ta en fika lite då och då.

  • Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4
  • Sussa - juni 07
    Äldre 4 Jun 10:57
    #0

    Lilla Li:

    Jag vet...Göteborg är bäst! Lagom stort och med kul butiker..

    Jag är där rätt ofta men dum som jag är tänkte jag inte på underkläder då..attans!

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jun 11:03
    #0

    Sussa - juni 07: Hehe nä det är lätt att glömma. Jag ska dit om ett par veckor och köpa löshår och lite annat. Mycket att göra nu! Vilket datum är det ni gifter er?

  • brides­illy
    Äldre 4 Jun 11:35
    #0

    Sussa

    Bor du i värnamo? Här är en gammal värnamobo, det är därför jag vet att utbudet är något sparsmakat

  • Sussa - juni 07
    Äldre 4 Jun 11:41
    #0

    Vi gifter oss den 16 juni...hjälp!
    Ja, Lilla Li du gör nog rätt i att handla allt sådant i götet!

    Jepp, jag bor i Värnamo! Men Jönköping är ju så nära så man kan ju lätt spana in några affärer där...kan bara bli bättre!

  • brides­illy
    Äldre 4 Jun 11:41
    #0

    sussa

    jomenvisst, jönköping är vi i titt som tätt..kanonbra stad för shopping

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jun 11:42
    #0

    Sussa - juni 07: Oj det är ju snart! Vad har ni kvar att fixa? (förutom underkläder till dig ;))

  • Sussa - juni 07
    Äldre 4 Jun 11:47
    #0

    Mycket....sitter och arbetar febrilt med festprogrammet och bordsplaceringen.

    Det finns många småsaker som måste göras. Men jag är helt ledig fram till bröllopet och man hinner ganska mycket på en dag..

    Men ibland får man faktiskt panik och man förstår inte riktigt att man ska gifta sig. Wiiiihhhh....pirr i pirr i magen!

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jun 12:30
    #0

    Sussa - juni 07: Jag förstår det! :D Skönt ändå att vara ledig ända tills dess. Själv kommer jag bara kunna ta ut ett par dagars ledighet inför bröllopet och någon dag efteråt. Lite trist.

  • Sussa - juni 07
    Äldre 4 Jun 12:51
    #0

    Lilla Li:

    Ja, en del saker måste man ju fixa de sista dagarna. Min sambo är ledig två dagar innan. Det skulle ju vara skönt att kunna varva ner lite innan också...

    Fast jag tror inte det går att slappna av...

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jun 12:53
    #0

    Sussa - juni 07: Haha nej det är nog lite för mycket att tänka på! Hoppas du får sova gott så du är hyfsat utvilad i alla fall.

Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4