• Shiliz
    Äldre 9 May 08:11
    35553 visningar
    176 svar
    176
    35553

    Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4

    Hej tjejer! Jag passar på att göra en ny tråd då det inte gick att lägga in fler inlägg i den gamla.

    För er som inte varit här innan så är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och tankar. Vi tycker även om att ta en fika lite då och då.

  • Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4
  • en dag i juni
    Äldre 3 Jun 19:34
    #0

    Lilla Li: jajemensan!! Jag gifter mig om hela tre veckor på lördag!!! ojojoj och vi har inte fixat DJ än, vi har inte skickat in om efternamnsändring, Mathias har inga skor än, bordsplacering måste göras om, trycksaker ska fixas, och så ska det köpas gästbok med mera till festen ojojoj och så tar jag ju examen på fredag så jag har inte tid egentligen att göra så mycket än...

  • CmD
    Äldre 3 Jun 19:37
    #0

    en dag i juni: ett två tre, tag ett djupt andetag och ta sedan en sak i taget

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jun 07:32
    #0

    Rutan83: När är det ni gifter er? Är det ett helt år kvar så lär du kunna hitta fler klänningar på rea tills dess.

    en dag i juni: Spännande! Hur många gäster blir det?

  • Sussa - juni 07
    Äldre 4 Jun 07:53
    #0

    Lilla Li:

    Vill du hjälpa mig lite? Jag har lite smått panik, gifter mig den 16 juni och jag har ännu inte hittat underkläder. Bh har jag men inte resten. Har plöjt genom de stora kedjorna som Kappahl, Lindex och H&M här i Värnamo utan något som helst resultat så jag tänkte åka till Jönköping nu i veckan.

    Har du eller ni andra i tråden några bra tips på affärer i Jönköping förutom de stora kedjorna??

    Tacksam för tips!

  • Shiliz
    Äldre 4 Jun 08:30
    #0

    Sussa - Juni 07: Jag köpte mina underkläder på Underklädeskompaniet i Jkpg. De säljer triumph och ligger på smedjegatan.

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jun 08:57
    #0

    Sussa - juni 07: Har själv inte hittat några underkläder heller. Särskilt inte i Jönköping. Jönköping är lite av mitt hatobjekt vad gäller shopping, så jag kan nog inte hjälpa dig... Själv köpte jag vissa grejer på www.eliteladies.se

  • Sussa - juni 07
    Äldre 4 Jun 10:01
    #0

    Tack för tipsen! Smedjegatan är noretat!

    Tyvärr hinner jag inte beställa något utan måste köpa det i butik.
    Hmm...men det borde ju finnas lite mer i Jönöping än i Värnamo i alla fall...hoppas jag åtminstone!

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jun 10:02
    #0

    Sussa - juni 07: Ja i Jkpg finns säkert mer än Värnamo. Men jag är bortskämd med Göteborg - därför jag klagar... :D

  • brides­illy
    Äldre 4 Jun 10:39
    #0

    Sussa

    Värnamo är ingen höjdare att handla i verkligen, där slår jönköping högre. Finns en liten smyckesaffär som säljer stay ups med brud look inne i jkpg stad, kommer inte ihåg vad den heter men den ligger mittemot hemköp en bit från stationen om du vet var jag menar då?

  • Sussa - juni 07
    Äldre 4 Jun 10:54
    #0

    bridesilly
    Jepp, jag vet vad du menar. Ska kolla där!

    Nä, värnamo är ingen höjdare att handla i och Jönköping borde av förklarliga skäl vara bättre då det är tre gånger större än Värnamo...

Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4