• Shiliz
    Äldre 9 May 08:11
    35545 visningar
    176 svar
    176
    35545

    Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4

    Hej tjejer! Jag passar på att göra en ny tråd då det inte gick att lägga in fler inlägg i den gamla.

    För er som inte varit här innan så är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och tankar. Vi tycker även om att ta en fika lite då och då.

  • Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4
  • CmD
    Äldre 29 May 11:21
    #0

    Lilla Li:
    Synd att du inte kunde igår men hoppas att du kryar på dig!

    Shiliz: Tack för en trevlig fikastund...

    Vi får se till att det blir en ny omgång lite snabbare denna gången.

  • Shiliz
    Äldre 29 May 13:21
    #0

    CmD: Tack själv! Det var jättetrevligt!

  • Lilla Li
    Äldre 30 May 07:01
    #0

    Sorry att jag missade tiden i måndags tjejer! Kunde ju i alla fall ha sagt att jag inte kommer. Nu mår jag bättre i alla fall.

    Är ni förresten lediga på fredag så är ni hjärtligt välkomna på inflyttningsfest då!

  • Shiliz
    Äldre 30 May 08:21
    #0

    Lilla Li: Skönt att du mår bättre nu, då får vi ta en fika snart igen. Kan tyvärr inte på fredag då min lilla familj från Göteborg kommer på besök.

  • Lilla Li
    Äldre 1 Jun 07:21
    #0

    en dag i juni: Vilket datum är det ni gifter er? Snart är det dags! Är allt färdigt och klart eller vad har ni kvar?

  • brides­illy
    Äldre 1 Jun 13:00
    #0

    Hej flickor här är en nässjötös som vill va med i tråden om det går för sig

  • stårbr­ud0707­28
    Äldre 1 Jun 13:07
    #0

    här e en till :)

  • Rutan8­3
    Äldre 1 Jun 20:32
    #0

    hello spanar in gifter mig i jkpg nästa år. är där ifrån men flyttade ner till blekinge i vintras

  • CmD
    Äldre 1 Jun 21:01
    #0

    Välkomna alla nya.

  • Rutan8­3
    Äldre 2 Jun 18:16
    #0

    hello alla.. idag har jag vare runt och kollat lite priser påklänningar köpa hyra eller ej.. hittade en affär nere i karlskrona som hade en sän klänning jag vill ha enkel men stilig och halterneck och den var på REA 1750 som hittat men jag ska ju ner i vikt till nästa år tänkte jag och då går det ju inte köpa nu vart så psykad. Hittade på panduro hur jag ska göra mina inbjudnings kort och så. ååh måste skaffa ett bröllops block så jag kan skriva upp allt på.. men håller ju på och flyttar och hittar inte det gamla just nu..

Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4