• Shiliz
    Äldre 9 May 08:11
    35591 visningar
    176 svar
    176
    35591

    Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4

    Hej tjejer! Jag passar på att göra en ny tråd då det inte gick att lägga in fler inlägg i den gamla.

    För er som inte varit här innan så är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och tankar. Vi tycker även om att ta en fika lite då och då.

  • Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4
  • novali
    Äldre 21 May 13:56
    #0

    Lilla Li: En miljon femhundrafemtio. Priserna i Gränna är ganska höga, med tanke på att det är en landsort.

    Besiktningen gick bra, inget speciellt att anmärka på mer än sånt som man får räkna med i ett hus från 1958.

  • Lilla Li
    Äldre 21 May 13:57
    #0

    novalii: Vad skönt. :) När är det inflyttning?

  • CmD
    Äldre 21 May 21:17
    #0

    dags att ses snart?
    Vore roligt innan det är dags för allas bröllop...

  • novali
    Äldre 22 May 07:48
    #0

    Lilla Li: vi flyttar 1/8. Lite stressigt innan bröllopet (25/8) men det får gå...:)

  • Lilla Li
    Äldre 22 May 08:20
    #0

    Ja jag vill fika! Det var jättelängesen nu juh. Funderade på att bjuda hem er till huset så får ni se hur vi bor nu. ;)

  • Shiliz
    Äldre 22 May 09:11
    #0

    Jag vill definitivt fika nu också! Det var alldeles för längesen! Och Lilla Li, om man får se huset så gör jag gärna det!

  • Lilla Li
    Äldre 22 May 09:43
    #0

    Alla får se huset.

    Vi ska till Ullared i helgen. Woohoo! Och på auktion i Aplared på fredag. :)

  • CmD
    Äldre 22 May 12:46
    #0

    Lilla li...vi vill gärna komma

  • Lilla Li
    Äldre 22 May 13:18
    #0

    Det roligaste hade ju förstås varit om ni kommer om några veckor när vi fått sofforna. Vi har ingenstans att sitta just nu. :D Så fika på Claras som vanligt först kanske?

    Shiliz - det är tisdagar du inte kan va? Kan du inte föreslå ett datum så ser vi vilka som hakar på?

  • Shiliz
    Äldre 22 May 13:48
    #0

    Lilla Li: Det stämmer det med tisdagarna ja, fast jag har bara innebandy två gånger till, idag och nästa vecka alltså. Men ska vi säga måndag nästa vecka?

    Fika på Claras måndag 28/5 18:00

    Kommer:
    Shiliz

Svar på tråden Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4