• Millle
    Äldre 4 May 11:44
    7837 visningar
    47 svar
    47
    7837

    Norrköpingsbrudar 2008

    Hallå

    jag har sökt och sökt men inte hittat några brudar i norrköpingstrakten som ska gifta sig 2008. Finns ni?

  • Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2008
  • Maryam­Z
    Äldre 6 May 21:36
    #0

    Hallå Millle!
    Jag ska gifta mig 2008 :) När ska du stå brud?

  • Baltas­ar
    Äldre 6 May 21:56
    #0

    Hej hej!

    Jag finns... Vi gifter oss 26 januari 2008

  • Millle
    Äldre 6 May 22:40
    #0

    det är tänkt att bli juli nästa år men vi är sugna på att snabba på planeringen och gifta oos redan nu i sommar. vi får se hur det blir!

  • Millle
    Äldre 6 May 22:41
    #0

    Baltasar: vad härligt med ett vinterbröllop! lite avis

  • Elliee
    Äldre 6 May 23:33
    #0

    hejsan! Vi gifter oss 5 juli 2008!

  • Maryam­Z
    Äldre 7 May 15:16
    #0

    Och vi har bokat 28 juni 2008. Har ni andra kommit igång med planering o sånt? Antar Baltasar i alla fall är igång då det är tidigt på året? :)

  • Baltas­ar
    Äldre 7 May 18:59
    #0

    Millle:
    Förstår att du vill snabba på planeringen... Jag bara längtar till vår dag, känns ännu långt borta!!

    MaryamZ:
    Vi är i full gång med planeringen och har till största del klart för oss hur och vad vi vill ha. En hel del är redan klart, men mycket återstår... Hur går det själv?? Jag håller nu på och kollar klänning och är alldeles vimmsig av det stora utbudet, finns ju så mycket fint!!

  • Maryam­Z
    Äldre 7 May 23:27
    #0

    Baltasar

    Ja, för min del e det ju en bit kvar... men vi har oxå en del klart för oss, färgtema, vart det ska vara... har oxå bestämt klänning till brudtärnor... Ja, så lite har man ju hunnit med. Antar att de sista månaderna e mest "stressiga" m smådetaljer.

    det kommer vara underbart när man fått iväg inbjudningarna o kan börja kolla på en klänning "på allvar" :)

  • Fejs
    Äldre 5 Jun 15:28
    #0

    Vi funderar på att förlova oss i höst och gifta oss hösten-08. Har börjat kolla lokaler och sånt för att se vad ett bröllop kan kosta så man kan börja spara...

  • Maryam­Z
    Äldre 5 Jun 16:02
    #0

    Fejs

    Hur har d gått? Har ni hittat nåt bra so far? :)

Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2008