• Fluffb­ullarn­a
    Äldre 16 Apr 20:23
    47591 visningar
    9 svar
    9
    47591

    Hudläkare i Göteborg?

    Någon som kan rekommendera eller avråda från någon hudläkare i Göteborg? Det är hög tid att ta och besöka en sån om jag ska vara fin till bröllopet.

  • Svar på tråden Hudläkare i Göteborg?
  • mjumm
    Äldre 17 Apr 13:25
    #0

    testa läkarhuset på södravägen(?). De kan sina saker där. lycka till!

  • Fluffb­ullarn­a
    Äldre 17 Apr 17:27
    #0

    Tack för tipset mjumm!!! Någon särskild person där du rekommenderar eller är alla lika bra?
    Någon annan som har erfarenhet av hudläkare i Göteborg?

  • sugarb­omb
    Äldre 17 Apr 17:37
    #0

    Jag kan verkligen rekommendera Justin Dobrescu i sävedalen! Han är super bra och vågar "ta i" med starkare preparat om så behövts. Min pojkvän hade jätte problem med akne efter att ha bott i Dubai, alla läkare han varit hos gav honom någon salva som mest. Ingenting fungerade. Jag skickade honom till Justin och fick starka tabletter, har inte haft en pormask efter det... Tel 262567

  • sugarb­omb
    Äldre 17 Apr 17:54
    #0
    -1

    Förresten glömde skriva att han bara är på sin privata mottagning på fredagar. Men man kan alltid lämna ett meddelande så ringer han upp på kvällen.

  • Fluffb­ullarn­a
    Äldre 18 Apr 09:56
    #0

    Några fler tips?

  • MissPh­oenix
    Äldre 18 Apr 09:59
    #0

    en hudläkaremottagning i grimmereds industirområde - typ bakom frölunda torg vid gånglåten. Skitbra!

  • mjumm
    Äldre 18 Apr 17:02
    #0

    hejhej! vet du...jag minns faktiskt inte vad hudläkaren hette som jag var hos, det var ett tag sen. Men jag minns att han hade en no nonsense-approach till det hela, och tog mig på allvar (som sig bör!). Kan han ha hetat Peter? Jag tror att hans bror jobbade på hudläkar- mottagningen där också. Peter Nordin, kan det ha varit. Men jag tror att de som jobbar där (3 stycken, kanske?) är mkt kunniga. lycka till!

  • Fluffb­ullarn­a
    Äldre 23 Apr 14:52
    #0

    Jaha...Läkarhuset har ingen tid förrän i augusti.
    MissPhoenix, det stället du skriver om, det jag hittade å nätet om dom är att dom gör IPL-behandlingar. Gör dom annat också, tex skriver ut medicin mot acne?

  • Äldre 19 Nov 20:45
    #9

    Hud är ju ett känsligt område,beroende på hur illa det ser ut .Har du t ex: rosacea som jag ,är så gott som obotlig .Enda möjlighet att bli av med det är laserbehandling ,tror många. Jag var hos dr Dobrescue i Sävedalen ,betalade 600 kr till honom och 200 kr till en sorts antibiotika.Trots att jag förklarade för honom att ag hade använt antibiotika utan resultat ,insisterade han att det var enda rätta han kunde göra åt mitt besvär.Nå,det är inte bara han som är ute efter pengar ,utan de flesta hudläkare är från samma skrot o järn ,som oansvarigt struntar i  folks hälsa ,har jag tyvärr upplevt.

Svar på tråden Hudläkare i Göteborg?