• Wunja
    Äldre 12 Apr 18:41
    66044 visningar
    370 svar
    370
    66044

    Stockholmsbrudar nya kompisar 5

    Hej alla Stockholmsbrudar!

    Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html

    Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)

  • Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • cinapu­ff
    Äldre 12 Apr 21:32
    #0

    Jag har hittat hit!
    Så när blir nästa träff nu då?
    *Jag längtar ju!* :)

  • Wunja
    Äldre 12 Apr 22:50
    #0

    Kul att du hittade hit, cinapuff :)

    Jag tar gärna en träff någon dag nästa vecka! Om jag inte har fel så kan jag måndag - torsdag, så jag är ganska flexibel :)

  • beach
    Äldre 13 Apr 14:13
    #0

    Hej hej!
    Bra initiativ till ny tråd, Wunja!
    Kan kanske nästa vecka.

  • beach
    Äldre 13 Apr 14:14
    #0

    BröllopA
    Gärna en promenad snart!

  • Cahe
    Äldre 13 Apr 14:15
    #0

    Hej på er!

    Precis nyinflyttad till Stockholm...kanske kan få hänga på här?!

  • beach
    Äldre 13 Apr 14:19
    #0

    Cahe
    Självklart! Välkommen! Hur trivs du i Stockholm?

  • Cahe
    Äldre 13 Apr 14:25
    #0

    Har bara bott här i 2 veckor men än så länge är det bara bra Nu ska jag bara ta tag i jobbsökandet...suttit o skrivit på min CV idag, usch vad det är tråkigt!! Men med lite pauser och titta in här på BT så går det lite lättare

  • beach
    Äldre 13 Apr 14:31
    #0

    Ja, visst är det lätt att fastna på BT :)
    Vad jobbar du med? Finns det många jobb att välja mellan? LYCKA TILL!

  • Cahe
    Äldre 13 Apr 14:48
    #0

    Jag har haft eget företag som massör men tänker nog vänta lite med att starta upp det. Så just nu tänker jag söka i princip vadsomhelst. 4 års erfarenhet inom butik så det lutar väl åt det till en början.

  • Gumses­tumpan
    Äldre 13 Apr 16:55
    #0

    Nu har jag också hittat hit! Jag tyckte det var nyss den förra tråden startade...

    När det gäller fika så bestäm någon dag och plats så får vi se om jag dyker upp (hoppas, hoppas, hoppas jag kan). Nu har det i alla fall börja gå åt rätt håll i köket och vi har fått upp lite skåp. Igår invigde vi vår induktionshäll. Den fungerade alldeles utmärkt! Problemet är bara att den behöver ju speciella pannor och vi har bara en kastrull. Som tur var upptäckte vi att en av våra stekpannor också klarar induktion. Ikväll ska ugnen fungera.

    Det dröjer nog några dagar innan vi får tillbaka vattnet men då har vi kanske diskmaskin! Vilken lyx! Det har vi inte haft sedan vi flyttade ner till Stockholm för över ett år sedan... Fast man bara är två så är det skönt att ha!

    Förresten, välkommen Cahe!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5