• Wunja
    Äldre 12 Apr 18:41
    66047 visningar
    370 svar
    370
    66047

    Stockholmsbrudar nya kompisar 5

    Hej alla Stockholmsbrudar!

    Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html

    Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)

  • Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • Bröllo­pA
    Äldre 9 Jul 09:37
    #0

    Cinapuff
    Kul att höra från dig igen!
    Vi har haft samma väder som du fast i någon mildare grad! Men nu ska det återigen bli lite varmare!

    Hämtade min ring för en vecka sedan och jag bara läääängtar tills jag får ta dne på mig!

    Cahe
    Om du har tid över i veckan så kan vi gå tillsammans och kolla på smycken... har inte hittat örhängen än!

  • Cahe
    Äldre 9 Jul 18:25
    #0

    Tack tjejer för tipsen! Ska verkligen kolla upp det!

    BröllopA
    Jag går gärna och kollar smycken Nackdelen är att jag inte har tid en enda dag den här veckan...jobb HELA veckan!! Men tisdag nästa vecka är jag ledig om du har tid då?!

    Wiiii!!! Vi fick våra tryckta m&ms idag!!! Har beställt med våra initialer och bröllopsdatumet på, och en kompis tog med dom hem från NewYork idag!!

  • Bröllo­pA
    Äldre 9 Jul 18:43
    #0

    Cahe
    Vi kan väl höras av framåt och se om vi hittar en tid...kanske tisdag, kan inte svara än! Men de tär väl bra att du jobbar!

    Va kul med m&ms...var beställde du dom???

  • Cahe
    Äldre 9 Jul 18:52
    #0

    Det är sååå himla skönt att jobba igen!!! Man känner sig lite meningslös när man bara går hemma och väntar på att sambon ska komma hem från jobbet
    Vi kan absolut höras lite senare om nästa vecka!
    Vi köpte våra m&ms på www.mymms.com och skickade till m2bs gamla adress i NY och så tog en kompis med dom hem nu när hon kom till sverige på semester!! En toppenlösning eftersom de inte skickar till sverige!

  • Bröllo­pA
    Äldre 10 Jul 09:27
    #0

    Jaha...typiskt...då är det kört !

    Men vi måste ju hitta nån dag då det passar båda...vill ju höra hur det gick med alla dina papper oxå !

  • cinapu­ff
    Äldre 10 Jul 13:16
    #0

    Ååhhh..! M&M:s med initialer och datum, kan det bli gulligare..? Är riktigt avundsjuk nu Cahe!!

    Vi har gjort ordentliga framsteg nu! Lade våra inbjudningskort på lådan igårkväll.. Ska bli spännande att se reaktionerna! Fast de flesta är ju såklart såpass nära vänner/familj att de redan vet om det.. Men ändå!
    Och fick nyss ett mail från sekreteraren i kyrkan vi ska gifta oss i. Vår präst har tid för vigselsamtalet två timmar innan vigseln.. Ska se om jag kan flytta på det, annars blir det till att planera om allt annat, fotograf, frisör mm..

  • Bröllo­pA
    Äldre 10 Jul 13:27
    #0

    Cinapuff
    Har du hittat paraply???
    Jag vill oxå ha M&Ms...

    Men vilken dålig planering av prästen... han måste ju förstå att man har annat att göra timmarna innan!
    När kommer du tillbaka till storstan??? Är i behov av kärleksmumsfika!

  • cinapu­ff
    Äldre 10 Jul 14:13
    #0

    BröllopA:
    Jag får låna paraply av en kompis som gifte sig i höstas. Hon har varit på g att sälja dem, men nu får jag låna dem innan hon gör sig av med dem..

    Jag kommer nog tillbaks till storstan första veckan i augusti, behöver du flytthjälp eller..?

  • cinapu­ff
    Äldre 10 Jul 14:21
    #0

    Fick förresten precis svar från kyrkan igen (de är snabba på att svara minsann! ) och tiden för vigselsamtal är nu ändrad till kl 11 dagen innan. Mycket bättre!

  • Bröllo­pA
    Äldre 10 Jul 21:13
    #0

    Cinapuff
    Vi ahr flyttfirma...men tack ändå !
    Kanske kan få hjälp med inredning istället!!!

  • cinapu­ff
    Äldre 11 Jul 07:36
    #0

    BröllopA:

    Du anar inte vad jag gör för lite citronmarängpaj!!

  • Bröllo­pA
    Äldre 11 Jul 08:37
    #0

    Cinapuff
    Hihi...anade det!
    Ska vi inte ta blåbärspaj nästa gång istället !?!

  • cinapu­ff
    Äldre 11 Jul 09:33
    #0

    BröllopA

    Jag är ju inte den som är den, blåbärspaj funkar säkert det med..! Är den bara hälften så god som citronmarängen så är den ju ljuvlig!!

  • Cahe
    Äldre 11 Jul 17:03
    #0

    Blåbärspaj...jag har plockat blåbär idag!!! Har härligt blålila fingrar nu Blir ju grymt fikasugen när ni sitter här och pladdrar om pajjer hit och dit...Tror nog att vi får ta en fika snart igen!!

  • Bröllo­pA
    Äldre 11 Jul 23:16
    #0

    Tisdag... mitt på dan skulle passa...sen måste jag packa eller åka...har inte bestämt än!

  • Cahe
    Äldre 12 Jul 09:34
    #0

    Tisdag är jag ledig och som det ser ut så har jag ändå lite ärenden som jag ska göra på stan så det skulle passa bra!!

  • Godisr­åttan
    Äldre 12 Jul 10:36
    #0

    Jag har semester fom måndag så jag kan också mitt på dagen på tis. Jag gifter mig inte förrän 3maj men hoppas jag får hänga på ändå

  • cinapu­ff
    Äldre 12 Jul 11:02
    #0

    Å jag vill som vanligt hänga på, men 55 mil är kanske lite i längsta laget för en fika..? Fast å andra sidan brukar det vara fantastiskt trevliga fikor med er tjejer!

  • Cahe
    Äldre 13 Jul 09:37
    #0

    Nu har jag fått ovett av sambon...han börjar sin semester nästa vecka och jag ska in på "bröllopsfika" på min enda lediga dag nästa vecka... Det gick inte riktigt hem där Så jag måste nog tyvärr hoppa över den...om jag inte kan komma på något ärende i stan som han ändå inte vill följa med på så jag kan fika lite snabbt oxå! Jag får helt enkelt lämna det lite öppet så länge...

    Ha en bra dag tjejer!

  • Bröllo­pA
    Äldre 13 Jul 17:08
    #0

    Cahe
    Jaja...vi tar det senare... känner mig lite stressad jag med... måste packa och köra och hämta min karl!!!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5