• snart fru G
    Äldre 2 Apr 12:54
    5562 visningar
    60 svar
    60
    5562

    någon mer nyinflyttad fikasugen i Malmö?

    Är ganska nyinflyttad i Malmö och tycker alltid det är kul att träffa nya människor.

    Någon som är i samma sits och kanske vill ses över en fika och tjata lite bröllopsplanering blandannat?

  • Svar på tråden någon mer nyinflyttad fikasugen i Malmö?
  • Utomla­nds-br­ud
    Äldre 2 Apr 13:00
    #0

    Hej!
    Jag är inte nyinflyttad, men pratar gärna bröllop!
    Såg annars att de som heter Vänner Lund skulle fika på onsdag, tror jag det var o jag tror att det var i Malmö...

  • snart fru G
    Äldre 2 Apr 13:07
    #0

    hej hej!
    Går givetvis lika bra även om man inte är nyinflyttad

    Jag trodde den andra tråden höll till i Lund, har inte fattat att de brukade fika i Malmö. Men på onsdag kväll jobbar jag så då kan jag ändå inte.

    Bor du i Malmö? och när ska ni gifta er? nyfiken,....

  • Utomla­nds-br­ud
    Äldre 2 Apr 13:09
    #0

    Jag bor i Hjärup (mellan Lund o Malmö). Vi ska gifta oss den 5 augusti! Och du?

  • summer bride
    Äldre 2 Apr 13:17
    #0

    Vänner Lund ska fika nu på onsdag kl 17:30 på Gräddhyllan i Lund(nära centralstationen)

    (alltså inte i Malmö)

  • snart fru G
    Äldre 2 Apr 13:18
    #0

    Vi gifter oss på midsommarafton, tiden går så jäkla snabbt nu! Men det är så himla kul att vara mitt uppe i all planering tycker jag

    Har du tips på nån bra underklädesaffär kanske?

  • snart fru G
    Äldre 2 Apr 13:18
    #0

    Summer bride: Tack för upplysningen

  • guldpl­utt
    Äldre 2 Apr 13:22
    #0

    snart fru G - fina underkläder har de bla i en liten butik på s förstadsgatan, precis bredvid victoriateatern. minns inte namnet. sedan finns det en butik på ovanvåningen på hansa, och en butik i korsningen baltzarsgatan/kalendegatan. och så kan man ju åka över till cph förstås, där finns det ju massor. räcker att gå in på magasin du nord...

  • Utomla­nds-br­ud
    Äldre 2 Apr 19:47
    #0

    Jag var på twilfit på Mobilia, de hade en del och de var väldigt trevliga och hjälpsamma! Tror att jag ska köpa en axelbandslös bh där, men funderar även på korsett om jag kan hitta någon axelbandslös.

  • hoppel­oppan
    Äldre 2 Apr 21:06
    #0

    Hej!
    Jag är inte så nyinflyttad längre, men jag ska gifta mig i augusti :)

  • Utomla­nds-br­ud
    Äldre 3 Apr 15:51
    #0

    Hej hoppeloppan! Var och när ska du gifta dig?

    Snart fru G: Bara fråga om det är nåt annat du letar efter i Malmö. Jag har bott där i många år, flyttade ut hit till Hjärup för ett år sen.

Svar på tråden någon mer nyinflyttad fikasugen i Malmö?