• Finlan­ds tjejen
    Äldre 2 Apr 06:32
    42475 visningar
    222 svar
    222
    42475

    pampas brudar se hit

    Hej, jag har märkt att vi är många från pampas på den finska tråden nu lagar jag en egen för bara oss pampas bor. Välkommen in!

  • Svar på tråden pampas brudar se hit
  • Fru070­7
    Äldre 29 Jun 09:16
    #0

    Säger samma som Blir_Fru_0707 i morron åker vi till Österbotten :) MEn e nog lite väl BT beroende tror jag för att kunna hålla mej borta heela juli, fram till bröllopet måst man nog följa med här ifal man sku råka snappa upp nån bra idé till bröllopet :)

    Det närmar sig, tänk om 8 dagar är man Fru!! Sååå overkligt på nåt sätt..

  • mius_
    Äldre 29 Jun 22:41
    #0

    om en vecka denna tid så tvivlar jag på att jag sover mycket..det gör jag ju inte nu heller, men brukar inte kunna sova alls då jag längtar efter nåt! m2b sover sött och tösen likaså. sku nödvändigt behöva hitta en bra axelbandslös bh innan bröllopet än. har nog en, men tycker inte den sitter helt perfekt. och just det, vet ni om det finns stay-ups utan tå och häl, alltså som man kan ha i öppna sandaler, förstår ni va ja menar? har sökt me ljus o lykta men int hittat än. strumpeband skall oxå inhandlas än.
    nu ska även jag krypa ner under täcket, så jag får utträttat nåt imoron oxå! häls. mius som snart blir fru! ;)

  • ninjan
    Äldre 29 Jun 23:06
    #0

    såg att det var nån som fick nilzons istället för tommys..det var ju tur, nilzions e ju bäst i österbotten :D

    jo, ja e förresten åxå från pampas!

  • kiija
    Äldre 30 Jun 11:19
    #0

    Söker också efter undekläder men har inte hittat ännu... blir väl en sväng till kokkola nästa vecka..fö i jeppis finns det ju inte ngt...

    åså skall jag fara på jakt efter en klänning åt lilla tjejen
    har varit och kikat i vasa men har inte hittat ngn riktigt fin klänning åt dottern, finns den månne ngn butik som jag missat...eller finns det inga rikigt fina barnkläder i vasa? (ngn som vet)

    fick just veta att jag kommer att få en möhippa, kaveri försa sig fast jag har varit orolig över att jag inte skulle få någon... så nu börjar jag vara "orolig" över vad de har hittat på åt mig......pirrigt......

  • tindra star
    Äldre 30 Jun 12:42
    #0

    lägger till mig på Listan:

    070707:
    Blir_Fru_0707: Korsnäs
    Fru0707: Nykarleby (dock bosatta i Åbo)
    mius_: jakobstad

    280707:
    kiija: Oravais
    tindra star: Munsala

  • Willem­o
    Äldre 30 Jun 15:48
    #0

    Lägger till mig också på listan:

    070707:
    Blir_Fru_0707: Korsnäs
    Fru0707: Nykarleby (dock bosatta i Åbo)
    mius_: jakobstad

    280707:
    kiija: Oravais
    tindra star: Munsala

    110807:
    Willemo: Replot, Korsholm

  • kiija
    Äldre 2 Jul 17:05
    #0

    tänkte tpsa om en sida som är värt ett besök : www.vigselringen.com

  • SnartB­rud?
    Äldre 2 Jul 21:58
    #0

    Lägger till mig på listan:

    070707:
    Blir_Fru_0707: Korsnäs
    Fru0707: Nykarleby (dock bosatta i Åbo)
    mius_: jakobstad

    280707:
    kiija: Oravais
    tindra star: Munsala

    110807:
    Willemo: Replot, Korsholm

    180807:
    SnartBrud?: Vigsel i Nykarleby, hemma från Vasa

  • ohmygo­odness
    Äldre 2 Jul 23:12
    #0

    070707:
    Blir_Fru_0707: Korsnäs
    Fru0707: Nykarleby (dock bosatta i Åbo)
    mius_: jakobstad
    ohmygoodness: Solf

    280707:
    kiija: Oravais
    tindra star: Munsala

    110807:
    Willemo: Replot, Korsholm

    180807:
    SnartBrud?: Vigsel i Nykarleby, hemma från Vasa

  • ohmygo­odness
    Äldre 2 Jul 23:13
    #0

    Blev hippad i lördas. Vitsi va ja had kul!! :) Kompisarna hade verkligen gjort ett hejdundrande program. Länge sen jag skrattat så mycket och haft så roligt!

  • tindra star
    Äldre 3 Jul 18:58
    #0

    Blev också hippad i lördags. Är fortfarande lite i oskick (träningsvärk efter att ha wakeboardat) men jag hade jätteroligt!
    Tur att man har en hel hop med underbara vänner!

  • kiija
    Äldre 3 Jul 20:43
    #0

    Åh va kul att ni blev hippade
    jag har luskat ut nu att min hippa är om två helger 14.07. Och då vet jag att min gubbes svensexa är så det tyder på att mina/våra kompisar har t.o.m ordnat med barnvakt åt vår tjej!

    i morgon skall jag fara ti kokkola o shoppa klänning åt lilltjejen. hoppas jag hittar ngn fin "prinsess" klänning åt henne åså skall jag försöka jaga underkläder! sambon borde komma hem från sin jobbresa nu på fredan *längtar*! då kan vi börja planera alla detaljer "på riktigt"....

Svar på tråden pampas brudar se hit