• Finlan­ds tjejen
    Äldre 2 Apr 06:32
    42478 visningar
    222 svar
    222
    42478

    pampas brudar se hit

    Hej, jag har märkt att vi är många från pampas på den finska tråden nu lagar jag en egen för bara oss pampas bor. Välkommen in!

  • Svar på tråden pampas brudar se hit
  • Finlan­ds tjejen
    Äldre 8 Apr 09:42
    #0

    puff
    finns det inga pampas brudar här?????

  • ciiza
    Äldre 8 Apr 11:32
    #0

    Jag hänger på

  • ciiza
    Äldre 8 Apr 11:35
    #0

    Hittade just några nya finska sidor med ett som annat...... men lite väl dyra tycker jag....

    www.haakauppa.fi
    decorahouse.com/

  • matild­as
    Äldre 10 Apr 14:25
    #0

    Har ni nåt tips på bra fotografer från jakobstads-trakterna! har nämligen lite problem med vem jag ska boka!

  • ciiza
    Äldre 10 Apr 18:08
    #0

    fotograf : katja uitto i J.stad är bra, men hon e ju också jättepopulär.... ( om du googlar på hennesd namn så hittar du henne Själv skall vi ha bildströms i nykarleby)

    Skall också på å tipsa att HAAVEMAA i seinäjoki säljer brudklänningar för 170?!! och det är dessutom snygga klänningar, köpte min idag

  • matild­as
    Äldre 11 Apr 09:28
    #0

    det är lite det som är problemet, jag gillar inte katja uitto och hennes stil!
    så det blir väl antagligen bildström! finns ju inte så mycket mer att välja på! vad har han för priser?

  • Finlan­ds tjejen
    Äldre 12 Apr 14:55
    #0

    E ni båda norr ifrån eller skall ni bara gifta er där???
    När är den stora dagen?
    roligt att nån hitta hit...

    Var just och köpte inbjudnings korts material.. vi skall göra dem själva..

  • matild­as
    Äldre 12 Apr 18:30
    #0

    jag är från larsmo, nära jakobstad, norr, räknas de till norr? jag vet inte riktigt va de räknas till, men jag bor iallafall här :) min blivande är från pedersöre!
    den stora dagen är den 29 september, jag kan knappt vänta dit! de känns såå länge!
    när är er stora dag?

    jag beställde hem en katalog från calligraphen denhär veckan och fick den idag, fast vi ska nog ha egengjorda inbjudningskort, men man kan ju allti hämta inspiration därifrån :)
    det ska bli så kul å göra dom, för ja älskar å pyssla!

  • mius_
    Äldre 12 Apr 19:34
    #0

    här e en till blivande brud från jakobstad. 7.7 kommer bröllopet att vara, vigsel bland de närmaste och sen en stor fest för vänner och bekanta. passar oss fint, och bröllopsfesten ser då ut som våran fest,istället för den "tradiotionella" bröllopsfesten vi funderat på först.kul att det finns andra pampas brudar här oxå!

  • matild­as
    Äldre 12 Apr 20:48
    #0

    mius_ :

    var ska ni ha er bröllopsfest?
    ja själv har haft lite problem, för ja tycker int att de finns så mycke här i jakobstadstrakten! nu ser det ut att bli pörkenäs lägergård och där är det ju vackert! men ja mojttar att de e lite dyrt! 400 euro och i de ingår ju i princip int så jättemycke!
    men vad är ett rimligt pris, har nån nåt förslag?

Svar på tråden pampas brudar se hit