• Wunja
    Äldre 30 Mar 11:41
    22212 visningar
    9 svar
    9
    22212

    OT - Tandläkare i Stockholm?

    Jag undrar om det finns någon som kan tipsa mig om en riktigt bra tandläkare i Stockholm Till saken hör att jag har viss tandläkarskräck, åtminstone vad gäller bedövning vid lagningar o dyl, så det här med alternativa, skonsamma bedövningsmetoder uppskattas :)

    Priset är av underordnad betydelse i jämförelse -- hellre bra än billig. Alla tips välkomnas varmt!

  • Svar på tråden OT - Tandläkare i Stockholm?
  • Okänd
    Äldre 30 Mar 12:48
    #0
    Meddelande borttaget
  • Oms
    Äldre 30 Mar 12:50
    #0

    jag tycker att folktandvården vid karlaplan är riktigt bra! jag har gått hso privat tandläkare i hela mitt liv men nu bytt till folktandvården som är riktigt bra. annars Olof Thörne hos Linnétandläkarna på Linnégatan (även andra tandläkare i den kedjan)

    Det finns massor av riktigt bra tandläkare här i stan!

  • kela81
    Äldre 30 Mar 23:00
    #0

    Privattandläkaren i alvikstrand är bra, jobbar med tandvårdsrädda, supertrevliga tjejer som jobbar där ochså.....

  • Wunja
    Äldre 31 Mar 11:16
    #0

    Tack så jättemycket för tipsen! Tar gärna emot fler också :)

  • Ms Daisy
    Äldre 31 Mar 11:20
    #0

    Tandläkare Johan Drejer på Hornsgatan är helt underbar. Att gå till tandläkaren är ju aldrig kul, men när jag går dit känner jag mig alltid så väl omhändertagen att jag inte vill gå därifrån. ;)

    Jag har dragit ut två tänder (visdomständer) hos honom och var då väldigt rädd och orolig, men både tandläkaren, tandsköterskan och tandhygienisten är toppen och jag kan varmt rekommendera att gå dit.

  • Wunja
    Äldre 5 Apr 15:16
    #0

    Tack igen! Jag får väl fundera litet då :)

  • M23
    Äldre 6 Apr 21:01
    #0

    Smartiz- har du tel.nr eller webadress till tandläkaren i alvik?

  • kela81
    Äldre 10 Apr 19:16
    #0

    M23 telefonnumret är 08 - 80 10 06

  • Sat 1 Oct 2022 23:09
    #9

    Jag är jättenöjd med tandläkaren jag går till. Superbra service, lätt på hand och kunnig. Har gått där flera år. Kliniken ligger i Spånga centrum och heter Torgkliniken Tandvård Spånga

Svar på tråden OT - Tandläkare i Stockholm?