• Äldre 30 Mar 06:50
    169651 visningar
    1548 svar
    1548
    169651

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Gable
    Äldre 10 May 19:30
    #0

    Om du lovar att köpa Voltaren imorgon (finns receptfritt på apoteket) imorgon så är jag nöjd

  • mammac­atta
    Äldre 10 May 19:35
    #0

    Vi har faktiskt hyrt en film. Jag är inte SÅ hajj på schalgern, dessutom är jag less på att mina favvoserier har ballat ur.
    Ikväll tex är det csi miami. SNYGGASTE skådisen med VÄÄÄÄÄrdelös handling. Allt går ut på att jordens alla terrorister och maffiosos hänger i just miami.
    *suck*
    Tacka vet jag orginalet.

    1200??? Är di inte riktiga eller?

  • Gable
    Äldre 10 May 19:41
    #0

    Massor av käk och fri sprit - det kostar vet du

    Håller med dig, csi miami har ballat ur. Tacka vet jag Grissom, det är grejer det.

  • Hilde
    Äldre 10 May 19:56
    #0

    Jodu MC 1200kr skulle det gå på... plus resan dit. Näpp inte den här gången. Orkar faktiskt inte heller. Jag har för mycket på gång samtidigt nu. Har faktiskt deppat ihop fullständigt ikväll. Satt och gav tösen välling och började bara störtgråta, fick hjärtklappning och kände det som om jag skulle dö vilken sekund som helst. Var jättehemskt!

    Äpg kul att se dig igen och hoppas armen blir bättre! Gable ska genast hoppa in i inboxen o kolla vad du skickat

  • äntlig­en på väg
    Äldre 10 May 19:58
    #0

    Jag är såååå nöjd med mitt val av doppresent till lilleman . Tänkte att det vore fint med en liten minnessak men kom inte på nåt bra. Så hittade jag en gôrhäftig (ursäkta dialekten) gunghäst, i form av en mjukis-Nalle Puh! Hur söt som helst och hans mamma älskar Nalle Puh så hon kommer antagligen bli gladast.
    Jag kommer bli utsedd till världens bästa ingifta moster (Fast jag är enda möjliga kandidaten såvida maken inte är gift med nån mer )

  • äntlig­en på väg
    Äldre 10 May 20:01
    #0

    Nämen Hilde, va inte ledsen!
    Det är konstigt när det blir sådär... som att nåt vill ut liksom!

    *Kram*

  • Gable
    Äldre 10 May 20:02
    #0

    Nej men guuud så gulligt!!! Jag skulle bli superglad för en sån doppresent.

  • Gable
    Äldre 10 May 20:03
    #0

    Men Hildegumman! Gråt du, det är bara bra att gråta. Släpp ut det!

  • Gable
    Äldre 10 May 20:03
    #0

    Snart ett jämt nummer, undrar just vem som lurar i vassen... MC eller Janos?!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 10 May 20:06
    #0

    Jag håller koll...

Svar på tråden Äntligen fredag del 9