• Äldre 30 Mar 06:50
    169363 visningar
    1548 svar
    1548
    169363

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde
    Äldre 9 May 22:17
    #0

    Oj, så trött är det inte nyttigt att vara Anne! god sömn rekommenderas!

  • Gable
    Äldre 9 May 22:21
    #0

    Men Apg, hur har du det där i bortlångistan?

  • Hilde
    Äldre 9 May 22:27
    #0

    De där guiderna handlar ju oftast om brölllopsinbjudningar, så jag har tagit dem med en nypa salt... men ska ta mig en titt igen.

    Jag har inte bestämt om jag ska gå. Det blir en ganska kostsam affär eftersom resan och övernattning måste fixas själv. Sedan vet jag inte om jag känner mig bekväm i de här sammanhangen ännu. Är en fegis!

  • Gable
    Äldre 9 May 22:48
    #0

    Hilde! Det är väl klart att du ska åka. Du är en supertrevlig och intressant person som kommer att göra succe på den bjudningen. Så det så.

    Apg - jag menar ju långtlångtbortistan. Jag tror jag måste gå och lägga mig, jag kan ju inte skriva ordentligt.

  • Gable
    Äldre 9 May 22:49
    #0

    Eller så kanske man ska fortsätta planera dopet. Det är väl inte för tidigt att börja med det nu?

  • Rystal­l
    Äldre 9 May 22:51
    #0

    *svisch!!*

    Hejsan tjejer!

    *svisch!!*

  • Rystal­l
    Äldre 9 May 22:58
    #0

    Åsså var det ju äntligen hockey-vm igen!

    Albin har gjort sin mamma stolt. Han kan visserligen inte säga mamma ännu, men han kan säga "hocky"

  • Hilde
    Äldre 9 May 23:23
    #0

    Hejsan Rystall var ett tag sedan! *kram*

  • Hilde
    Äldre 10 May 07:36
    #0

    Min dotter har sovit hela natten... och sover fortfarande

  • mammac­atta
    Äldre 10 May 08:44
    #0

    *wow*
    Ja gundrar hur det är att ha barn som sover hela natten.
    Jag minnns inte ens hur det var.
    *suck*
    Suit borde betyda mörk kostym, klä dig som k*rringarna i regeringen gör på presskonferanser.
    Fast mera ungdomligt då.
    En knälång klänning med axelband fungerar alltid - den kan man ju ha på midsommar sen. Man kan ju ha en kofta till bara, eller en kavaj om man till äventyrs använder en sån.
    Som kändisarna gör på biopremiärer! Fast utan jeans då

    Gable: Nej, det är aldrig för tidigt för intrigmakning. Eftersom du kan räkna ut med småtårna att det kommer att bli ett hårt lopp om uppmärksamheten, gör upp ganska många planer till bäbisen är född - då har ni ju stämt i bäcken sas.

    /intrikmakarnasa ständige sekreterare lämnar byggnaden

Svar på tråden Äntligen fredag del 9