• Äldre 30 Mar 06:50
    170733 visningar
    1548 svar
    1548
    170733

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Äldre 1 May 12:39
    #0
    Hehehhee, mycket oansvarigt av er
  • Äldre 1 May 12:40
    #0

    Nu är det dags att jobba igen!

    *skööööna maj välkommen till vår bygd igen*

  • Äldre 1 May 12:42
    #0

    ÅH, måste få berätta att blivande pappan kände första sparken igår. För mig kändes det mer som om någon höll på med ett gymping pass med Susanne Lanefält (eller vad hon heter) i magen.

    Pyret uppskattade inte heller när kissen stod på min mage.

    -HALLÅÅÅÅ!!! (dunk dunk dunk) Det är någon som STÅÅÅÅÅR på mig!!!! (dunk dunk dunk) Kan ni FLYTTA på er!!!

    -Åh, tack! (lungt i magen)

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 1 May 12:44
    #0

    janos

    En riktig envis sak du har i magen

  • Äldre 1 May 12:58
    #0
  • mammac­atta
    Äldre 1 May 13:39
    #0

    Älskade sparkarna tills han nådde gallan. Det gör så ont så man dör. Man bokstavligen tappar talförmågan.

    Visste ni att det enda som kommer i närheten av att föda barn på smärtskalan, är just gallsten?
    Det vet jag nu.


    Jag har förresten bloggat om min första förlossning. Ska snart skriva dit den andra åxå.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 1 May 13:41
    #0

    mammacatta
    Tack för den det bådar ju gott inför framtiden och detta gör du alltså frivilligt igen?

  • Äldre 1 May 13:46
    #0

    *skäms*

    Jag glömde ju gratta janos - vår nygamla drottning av de jämna talen!

  • mammac­atta
    Äldre 1 May 16:50
    #0

    OJA! Gärna flera gånger. Det blir ju så trevliga resultat!:D:D:D:D

  • Hilde
    Äldre 1 May 19:29
    #0

    Hejsan flickor och fruar... sååå nu har väl alla passerat frugsnöret... eller?

    fina kort du hade cindy Jag har kollat på dem några gånger och sparat lite också.... måste ju ha lite bilder på er.

    Just nu sitter min dotter o plaskar i baljan i godan ro. HEnnes pappa blir alldeles nerskvätt om benen vi har tagit som nu vana att badplaska lite innan kvällsnattanden... och vällingen. Jag menar... vad gör man inte för att få ett trött barn som går med på att somna vi har fött lite bättre nätter ett tag nu, men jag ropar inte hej ännu...

Svar på tråden Äntligen fredag del 9