• Äldre 30 Mar 06:50
    167655 visningar
    1548 svar
    1548
    167655

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Fru Cinder­ella
    Äldre 24 Apr 10:21
    #0

    Vad söta ni åär.. usch känner mig verkligen som ett nertumlat kassaskåp i dag.. mamma hade samma sjukdom som jag i förra veckan och hon sa tt hon vsr sjuk tre dagar. Så då blir det tredje dagen för mig i dag.. hoppas hoppas att jag är frisk i morgon!

  • mammac­atta
    Äldre 24 Apr 12:13
    #0

    *hådded tubbana*

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 24 Apr 12:13
    #0

    da med

  • Gable
    Äldre 24 Apr 12:47
    #0

    *skrattade själv gott åt hela pastejhistorien, dock ett par timmar senare*

    Inte för att stressa dig Cindy, men det är bara 4 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 24 Apr 15:08
    #0

    Gable
    *huga* Jo jag har förstått det.. sitter just nu och viker ihop 47 festprogram med 10 st A4 i varje.. eller ja inte just nu.. har paus.. usch vad bobbigt det är!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 24 Apr 20:58
    #0

    Åh, va roligt Cinderella, snart är det dags . Du blir snart frisk oxå ska du se!!

  • Äldre 24 Apr 21:53
    #0

    Här är det fullt ös med huset fullt av folk, så jag hinner inte titta in så mycket! Men tänker på er alla o särskilt på Cindy tills på lördag! Kram!

  • mammac­atta
    Äldre 25 Apr 11:11
    #0

    *pirrig i magen*
    Fick en liten darr när jag läste om festprogrammen, jag har faktiskt funderat på om vi inte måste ha en liten fest till jag och min man för att fira nåt kul. Eller för att det är lördag eller nåt.

    VA ROLIGT CINDY!
    *skriker så du uppfattar mig i din stress*

  • Äldre 25 Apr 11:11
    #0

    Hej allihopa!

    Vad spännande cindy!!! Det är dags i helgen! Håller tummarna att förkylningen ger med sig och att allt går bra. Kom ihåg att njuuuuuuta av allt! Det är en underbar dag, som kommer att finnas länge i era minnen.

    Ojdå apg! Fullt hus....hoppas att det är bra besök ;)

    Själv har jag suttit på kontoret och fixat med papperna på morgonen. Känns alltid lika bra, när det är klart. Nu ska jag och dammsugaren ta ett litet varv, innan det är dags för lunch och jobb.

    Ha en bra dag allihopa! *kramar till alla*

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 25 Apr 11:24
    #0

    Vad söta ni är allihopa! I dag bär det av till mammas jobb till den STORA nitapapparetn då min lilla inte fungerade! Känner mig inte helt tipptopp än dock!

Svar på tråden Äntligen fredag del 9