• Äldre 30 Mar 06:50
    167549 visningar
    1548 svar
    1548
    167549

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Äldre 19 Apr 18:32
    #0

    500!!

  • Äldre 19 Apr 18:46
    #0

    Jag är ledsen att jag inte tittat in på några dagar. Maken har spelat på nätet några kvällar och jag har roat mig med att ligga på soffan och titta på.

    Idag mår jag pyton igen. Det blev fil till middag. *suckar*

  • mammac­atta
    Äldre 19 Apr 18:48
    #0

    Blir magen större då? Lägger du in bilder? Hur går det med kameran?

  • Äldre 19 Apr 18:51
    #0

    Jo, magen har börjat växa. jag tycker att det har hänt en hel del sen påsken.

    Vi ska nog få fram lite bilder i helgen, så att ni får se.

    Ikväll blir det ryggläge. Ta hand om er!!

  • Rystal­l
    Äldre 19 Apr 19:25
    #0

    Är det nån mer än vi som har tjuvkikat på bidragen till meloidfestivalen? svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&from=program_ao

    Jag kan verkligen rekommendera Ukrinas bidrag!
    Glöm inte näsduken...

    För ni lär garva ihäl er!

  • Äldre 19 Apr 19:47
    #0

    Grattis janos!

    *kramar om alla*

  • Hilde
    Äldre 19 Apr 22:51
    #0

    Hejsan Janos o Äpg och MC o alla andra

    Jag klagade tidigare över min svär/svårmor, nu ska jag berätta vad min egen svårmor gjort. om jag nu inte redan gjort det dvs. ... jag har dåligt minne numera

    Hur som helst... min mamma reagerade på nyheten om att jag fått jobb med... jaha... och sedan en tystnad... sedan grattis... sedan "gör du situps ordentligt?" Öh.... VA!?

    Jo ni förstår hon klarade istället för att vara glad för mitt nya jobb av att påpeka att jag både var fet, behövde viktväkta och hade putmage som man måste göra något åt. Efter det harr jag inte velat prata med henne och jag blir ofta ledsen. Jag har ju gått ner i vikt massor och så påpekar hon sådana elaka grejer. Det är ett tag sedan, men jag har faktiskt inte klarat att skaka av mig det. Blir ofta ledsen och nedstämd när jag sitter o tar det lungt och hinner reflektera.

  • mammac­atta
    Äldre 20 Apr 07:49
    #0

    Det är märkligt hur otroligt lik en satellit vissa är. Kommentarer och frågor kommer från nånstans som INTE ligger här och nu iallafall.
    "Satelite in Orbit Round Earth". SORE för kort.

    Jag tror att jag är gift med er sore ibland, hans tankebanor är INTE att leka med.
    Han har en kusin som är likadan, det är svårt att lära sig att hänga med. Men de två har total kontroll och blir absolut INTE förvånade över samtalsämnena nånsin.
    Men de skulle aldrig göra nåt för att såra nån annan, de är supersnälla båda två!
    Inte som din mamma då.

    Iallafall har jag börjat blogga jag med.
    Lite kul är det, att kunna skriva exakt vad man vill.

  • Äldre 20 Apr 08:31
    #0

    Godmorgon tjejer!

    Äääääntligen fredag! Det ska bli så skönt att vara ledig i helgen.

    Hilde, jag tycker att du ska säga rakt ut till din mamma, hur mycket hon sårade dig! Då kanske hon får sig en tankeställare. Lycka till!

  • Äldre 20 Apr 08:34
    #0

    Äntligen fredag!

Svar på tråden Äntligen fredag del 9