• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • mammacatta

    Men du vet vilken du får ta? Det finns ju en eller två. Tavegyl och... Pyrlex? Pyrex? Ja, nåt sånt, men är inte säker. Jag fick blankt nej på det, så jag har varit TRÖTT i tre år. Men NU JÄDRAR ska jag ta meducin!

  • Gable

    Får inte ta några tabletter enligt apoteket. Mutter....

    Jo, vi ska flytta (i februari) till Mariehäll. Bara promenera över ån så är man i Sumpan

    Portionerna kan jag hålla med om. Maken skämdes över mig eftersom det såg ut som jag bara hade petat lite i maten...

  • janos

    Ang allergi tabletter, så sa min läkare att det var helt okej att ta acura bl a (celtricin medicin) vid behov.

    Vid ul i torsdags, så sa läkaren där att nu var det så långt gånget för oss, att det var helt okej att ta så att jag mår bra.

    Hoppas att det löser sig för dig, Gable

  • Gable

    Ska banne mig ringa BM om det!

    Förresten, jag är hemskt ledsen att ni aldrig får några kort från träffen. Jag har fortfarande inte tankat över bilderna från kameran. När jag (läs maken) har gjort det så mailar jag över dom.

    Vi har inte tömt kameran sen nyår... Förstår ni lathetsläget här hos herrskapet Gable?

  • anne på grönkulla

    O jag som har dåligt samvete för att jag inte tömt kameran sen förra veckan... men så fotar jag hysteriskt mycket - när vi var på resa en vecka i vintras tog jag över 1200 bilder.

  • Gable


    1200 bilder??

    Där ligger vi i lä!

    Vem har bilden på Apg och Rob 'n' Raz?
  • janos

    Jag ska oxå pressa maken på att leta fram programmet och kabeln, så att vi kan tanka över bilderna från träffen, nya vagnen, lite kläder jag köpt m.m.

Svar på tråden Äntligen fredag del 9