• Äldre 30 Mar 06:50
    169578 visningar
    1548 svar
    1548
    169578

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • mammac­atta
    Äldre 14 Apr 19:13
    #0

    va roligt!
    grattis!:d:d:d:d

  • Äldre 14 Apr 23:52
    #0

    Grattis Hilde!

    *trött anne vinkar från långtbortistan*

  • Hilde
    Äldre 15 Apr 07:20
    #0

    Jaha du Anne tack så mycket och hoppas du fick sova gott

    Apropå ÄPG hårtuss-problem Jag kan berätta att när jag var yngre... *host* och singel ville jag vara snygg i håret en dag. JAg inhandlade en mahognyröd färg och shamponerade håret och tog i den... sedan fick jag syn på det fina vädret, efter en stund tittade jag ut på balkongen. där var ju jätteskönt, så jag satte mig där och solade en stund. (hade helt och hållet glömt att det satt något klet i håret) Jag vet inte hur länge jag solade, men plötsligt insåg jag att färgen satt kvar. Då var den t.o.m. torr på vissa punkter Jag tvättade ur och hade en fantastisk ill-lila hårfärg Nu så här i efterhand tycker jag t.o.m. att färgen blev häftig, men det tyckta jag givetvis inte då!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 15 Apr 07:37
    #0

    Läckert Hilde

  • Äldre 15 Apr 09:31
    #0

    Jag tror att du var mycket vacker i ditt lila hår, Hilde

  • Hilde
    Äldre 15 Apr 09:36
    #0

    Nämen Janos är du också här inne och snokar ? Ja, jag var nog ganska söt i mitt knall-lila hår. Men det yckte jag inte då Jag var helt förstörd och jätteledsen över det och hade så dålig ekonomi att jag behövde leva med den färgen fram till löning.... som var Lååååååångt borta

  • Hilde
    Äldre 15 Apr 09:38
    #0

    Kan väl tillägga att det var på den tiden som jag faktiskt inte alltid hade råd att äta bra mat alla dagar i veckan och gick och hushållade med fimparna i askkoppen i slutet på månaden *blääk*

  • Äldre 15 Apr 11:56
    #0

    Aldrig roligt att behöva snåla med pengar och vända på varenda slant man har. Jag är så glad att dom dagarna är över........för nu iaf.

  • Äldre 15 Apr 11:57
    #0

    Vet ni vad vi har gjort idag?!!? Vi har byggt ihop barnvagnen. Den är såååå fin!

    *pappsen ler stolt*

  • Äldre 15 Apr 13:11
    #0

    Min syrra hade blivit mäkta avundsjuk på ditt lila hår Hilde!

    Men visst är det skönt att man slipper vända på vare 50-oring numer. Jag börjar bli alltmer nördig med att planera privatekonomi, dessutom...

Svar på tråden Äntligen fredag del 9