• Äldre 30 Mar 06:50
    169592 visningar
    1548 svar
    1548
    169592

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Äldre 13 Apr 08:36
    #0

    Äntligen fredag!

    *kramar om mc*

  • Gable
    Äldre 13 Apr 09:27
    #0

    Herreminskapare

    Jag roade mig på morgonen och kolla försäkringskassans hemsida och räkna ut föräldrapenningen... Det var en smärre chock! Jag kommer inte att kunna vara hemma speciellt länge, för vi har inte råd. Jippie. Not.

    Ni som har koll, kommer de att sänka ersättningsnivån vid halvårsskiftet eller kommer det att ligga kvar som det är idag?

  • Gable
    Äldre 13 Apr 09:29
    #0

    GRATTIS HILDE!!! Va glad jag blir för din skull!!

    Janos, visst är det häftigt!? Maken blev stolt när han såg den där lilla viftande saken

    Äpv - du blir säkert skitsnygg! Glöm inte att skölja ur det bara

    Nu ska jag läsa ikapp.

  • Gable
    Äldre 13 Apr 09:34
    #0

    Va va va?? Apg - nej jag har inte hört nåt? Berätta!! Oiiiii, vad nyfiken jag blev nu!

  • Gable
    Äldre 13 Apr 12:51
    #0

    Och jösses, nu kom jag på en annan sak... Vi firar ju snart 1-årig bröllopsdag. Vad tusan ska man hitta på då? Jag är helt tom på idéer!

    HJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

  • Äldre 13 Apr 13:23
    #0

    Tjejer, ni har mail!

  • Hilde
    Äldre 13 Apr 13:24
    #0

    Sittr här o väntar på att telefonen ska ringa. Men inte sjutton gör den det. Ger mig lite dåliga vibbar.... eller så är det bara som jag inbillar mig... *pirr i magen*

  • äntlig­en på väg
    Äldre 13 Apr 16:18
    #0

    Äntligen fredag!

    Hilde: har det ringt än???

    Ang. mitt hår så blev det naturligtvis påskägg av kletet, och eftersom påsken redan passerat så kände jag att det inte rikitigt gick för sig, och en van hårfärg-oholic har ju resurser hemma, så jag fick lägga i en mer askblond färg så det blev ganska bra tillslut (världens längsta mening?). Har även fixat till frisyren med spänne och så idag så det känns mer som jag. Mina kollegor sa iaf att det blev jättefint så jag får väl hoppas på att dom menar det

  • Äldre 13 Apr 19:14
    #0

    Håller tummarna för alla fredagstjejer som väntar på olika saker...

    Här ska vi strax laga middag, detta är sista kvällen vi ses i denna omgång, men nästa gång är redan om en vecka! Sen ses vi flera veckor i juni igen.

    Förresten har jag vart o provat ut nya glasögon idag! Uj, vad dyrt det blev, men vad fin jag blir!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 13 Apr 19:25
    #0

    Åh, då hoppas jag ni får en riktigt mysig fredagskväll APG!

    Va blev det för glasögon? *nyfiken*

Svar på tråden Äntligen fredag del 9