• Äldre 30 Mar 06:50
    170928 visningar
    1548 svar
    1548
    170928

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde
    Äldre 11 Apr 19:07
    #0

    Tror ni man kan ringa i morgon och fråga? eller är det påfluget?

  • mammac­atta
    Äldre 11 Apr 19:12
    #0

    Nej, det tycker jag inte. Man vill ju veta!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 11 Apr 19:12
    #0

    Jag tycker du kan ringa och fråga. Det har ju gått en hel vecka och det visar ju bara att du är intresserad.

  • äntlig­en på väg
    Äldre 11 Apr 19:27
    #0

    Jag har fortfarande inte jobbat nåt... kan gå upp tidigare imorron istället.

  • Äldre 11 Apr 19:38
    #0

    Jag tycker också gott du kan ringa. Men har de sagt när de skulle höra av sig?

  • Hilde
    Äldre 11 Apr 19:49
    #0

    Nej jag tror att de sade att det skulle bli efter påsk. Men det tolkade jag väl som denna veckan.

    vi tog i hand och det sista som sades var i stil med att vi skulle höras av snart. Så det kändes verkligen positivt.

  • Äldre 11 Apr 19:51
    #0

    Ring du o hör. Men bli inte förvånad om det visar sig att de är lediga denna vecka eller inte kan ge besked än eller nåt. Du visar iallafall ditt intresse - nåt annat kan du inte påverka.

  • Hilde
    Äldre 11 Apr 20:01
    #0
    ja... men tålamod är inte min BÄSTA sida Snarare min sämsta... för det är väl obefintligt. Jag vill ha saker gjorda snabbt och hatar att gå och dra runt ovetandes om något.... Brrrrr
  • Rystal­l
    Äldre 12 Apr 09:41
    #0

    Hej allihop!

    Har inte tid att läsa i kapp men hoppas att ni har det bra allihop och framförallt hoppas jag att du får jobbet Hilde.
    Här är allt förkylt. Var hemma i Kalmar i påsk och sedan har det varit fullt upp på jobbet. Det är katastrof på sjukhuset just nu. Platsbristen är enorm. Det ligger pat i korridoren fast detta inte är tillåtet. Krismötena haglar.
    Nästa helg bär det åter till Kalmar för en klassträff. Det är 20 år sen vi gick ut grundskolan. Det har inte varit lätt att få tag på folk och att få dom att svara. Jag skall aldrig dra på mig nått sånt igen.
    Nu vaknade Albin. Vi hörs

    Kram

  • mammac­atta
    Äldre 12 Apr 10:14
    #0

    Du är saknad Rystall! *kram*

    ag har prexis dumpat Ludde på dagis. Han är där ensam utan mamma...

    Så from idag har jag typ 3 dagara utan barn i veckan. 8-12 eller så, heeelt utan snorisarna.
    *snyft*

    Måste väl söka jobb eller nåt.

Svar på tråden Äntligen fredag del 9