• Äldre 30 Mar 06:50
    167551 visningar
    1548 svar
    1548
    167551

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Gable
    Äldre 10 Apr 20:53
    #0

    Janos - va häftigt med UL! Har gjort 2, 1 UL och 1 VUL.

    Jag fick göra det tidigt eftersom det har hänt en massa saker i mitt liv. Blev helt övertygad om att bebisen dog i samband med chocken och andra gången var efter operationen, de ville kolla att allt var ok.

    Ta med dig maken, det blir mer verkligt för dom då. OCH glöm INTE att be att få en bild! Det har jag missat båda gångerna.

    Förlåt MC!!! Hur kunde jag glömma att du har gjort 2 kejsarsnitt? Du är nu min idol. Sorry Hilde

  • Gable
    Äldre 10 Apr 21:17
    #0

    Hmmmmm...... Försökte posta inlägg, men det bara försvann i sajbärspäjs.

    Pomidomdom...

    Janos - hur mår du nu? har illamåendet gått över?

    MC - är det inte dags för en 3:e

  • Äldre 10 Apr 23:20
    #0

    Jösses, Gable, ja undra på det - du får ta hand om dig o bebisen lite extra nu!

    Kram till mc oxå!

    O till alla!

  • mammac­atta
    Äldre 11 Apr 12:02
    #0

    Jorå gable, jag och lilla maken har vilda planer på att dra igång verkstan i slutet på juli...

  • Äldre 11 Apr 12:31
    #0

    Jodå Gable, maken ska med imorgon och hålla handen på frun (som sitter här och är orolig att det är luft där inne, eller inte bra med barnet). Kort hoppas jag att vi kommer ihåg.

    Ang illamåendet så är det mycket bättre. Nu kr*ks jag 0-2 gånger om dagen. Har varit kr*kfri två dagar, tack och lov.

    *kramas tillbaka med apg*

    Vad spännande med att starta verkstad igen, mc! Lycka till!

  • Hilde
    Äldre 11 Apr 16:18
    #0

    Jag sitter här o är labil

    I morgon är det en vecka sedan jag var på intervju, men ännu inget svar... Det är visserligen påsklov, men, men nu är jag nervös att det inte blir något...

  • mammac­atta
    Äldre 11 Apr 18:02
    #0

    *vinkar*

    Det kommar att gå bra hilde, heelt säkert!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 11 Apr 18:16
    #0

    Hej hopp!
    Nu har jag haft en besiktningsgubbe här och kollat att grannarna inte sprängt sönder vårt hus Men det hade dom inte .
    Självklart var jag tvungen att städa huset innan han kom så att han skulle trivas gott i alla dom fem minutrarna han var här . Allvarligt, varför håller man på så?

  • äntlig­en på väg
    Äldre 11 Apr 18:30
    #0

    Jag borde jobba lite nu, men det är trååååkigt.

  • Äldre 11 Apr 18:31
    #0

    Äpv:

    Hilde: *håller tummen* - men de har nog påsklov. RIng på måndag om de inte hört av sig innan!

Svar på tråden Äntligen fredag del 9