• Äldre 30 Mar 06:50
    170917 visningar
    1548 svar
    1548
    170917

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • mammac­atta
    Äldre 8 Apr 20:16
    #0

    Så HÄR!!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D

    *kraaaaam*

  • Äldre 8 Apr 23:18
    #0

    Mailen krånglar igen så jag kan inte läsa mail från mc. Men jag har umgåtts med hela tjocka släkten hela kvällen - det var najs! Det blir ju verkligen inte så ofta!

  • mammac­atta
    Äldre 9 Apr 08:20
    #0

    Morrn morrn!
    Idag SKA det bli en bra dag.

    Det bara måste - annars har påsken bestått av en lång rad med dåligt humör. ETT undantag - vi var på lunch hos Ps supertrevliga arbetskamrat. Men han räcker bara en viss tid - sen var det flera dagar med mina två svårisar.

  • mammac­atta
    Äldre 9 Apr 08:28
    #0

    Tack för mejlen tjejer!
    Kloka ord från kloka kvinnor.


    Men jag glömde: När vi pratade om stallet så fick hon för sig i sin sjuka hjärna att det var för att P inte tycker om HENNE som vi slutade prata om det.
    INTE för att jag blir så besviken (som även hon tycker då).

    Jag är lite förvirrad - det skrev jag åxå. Man blir ganska fort det av sådana här pärser!

  • Äldre 9 Apr 11:11
    #0

    Hej tjejer!

    Nu är janos tillbaka i civilisationen igen. Vi har haft det jättebra med god mat, fint (men blåsigt) väder, ungåtts med min och J´s familj, åkt skoter och varit ute i naturen hela dagarna.

  • mammac­atta
    Äldre 9 Apr 17:30
    #0

    Måste bara skriva att lilla mamma kom hit nu och sa FÖRLÅT!!!

    *trillar av stolen*

    *reser mig upp och tittar på P*
    Jorå, han nickar, jag hörde rätt...

  • Hilde
    Äldre 9 Apr 18:15
    #0

    Vad bra att du fått en ursäkt MC!

    Apropå svårisar ... ni har mail.

  • Hilde
    Äldre 9 Apr 19:42
    #0

    Brffff. Grrrr *morrar* Jaha nu är man allt ovan vid att vara tillbaka på skola och behöva ha koll på läget! Jag har missat att schemat inte innehåller någon undervisning denna veckan. Måste blandat ihop datumen med nästa vecka eller nåt sånt. Denna veckan har vi en hemuppgift som ska läämnas in på fredag. Men jag mitt nöt har ju missat att få instruktionerna!!! Var ju på arbetsintervju då. Nu är läraren på semester och jag sitter här och har inte en susning om vad som ska göras och känner ingen i nya klassen.

    OBS... ! går ju inte att vara arg på någon annan än mig själv heller. Vanligtvis brukar det vara min institution som inte har koll på läget... men nu var det visst jag ATTANS!

    Så man blir inte bara glömsk som mamma, man blir tydligen väldigt förvirrad också ...

  • Äldre 9 Apr 20:29
    #0

    Jag tycker att det är så synd och tråkigt att ni verkar ha så jobbigt med mor och sv*rmödrar.

    J och jag är nog lyckligt lottade som trivs med varandras mammor så bra.

    Vi har ju varit nästan en hel vecka med dom nu och det har gått bara fint!

    *skickar en bamsekram till alla som behöver det*

  • Äldre 9 Apr 20:30
    #0

    Vet ni vad?!?!?!

    På torsdag ska vi åka och se om det är luft eller något annat i magen

Svar på tråden Äntligen fredag del 9