• Äldre 30 Mar 06:50
    169360 visningar
    1548 svar
    1548
    169360

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • mammac­atta
    Äldre 6 Apr 09:32
    #0

    Å detta måste vara den bästa fredagen på heeeeeela året LÅÅÅÅÅNGfredag!:D:D:D:D

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 6 Apr 09:36
    #0

    HÄR ÄR JAG!!!

    Det är verkligen cirkus här borta! Med nya jobbet har jag fullt upp jobbar nu heltid 40 timmarsvecka, och det känns verkligen i jämnförelse med mina tidigare 15 timmarsveckor *puh*

    Plus att det är 3 veckor kvar till bröllopet nu och det känns som att jag far som en vante fram och tillbaka för att ordna ditt och datt (När jag nu inte jobbar äter eller sover ;))

    Och nu är jag självklart sjuk :(

    Men tro inte att jag har glömt er, håller koll på er om dagarna, även fast jag kanske inte skriver!

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 6 Apr 09:37
    #0

    Ah, den 28 april med andra ord

  • Gable
    Äldre 6 Apr 16:53
    #0

    ÄLLLLLLLLSKLINGAR!!! Här är jag!! ÄNTLIGEN!

    Puh, jag har läst igenom hela tråden och bestämt mig för att jag aldrig någonsin mer ska ara borta så länge ifrån er. Tog hur lång tid som helst ju

    Åsså är det freeedag idag. Eller?! Jag är helt dagvill

  • Gable
    Äldre 6 Apr 16:54
    #0

    Förresten MC, det var en underbar svårmorstård du länkade till. Har iofs bara hunnit med att läsa TS.

  • Gable
    Äldre 6 Apr 16:55
    #0

    Hilde - va kul med jobbet!! Hoppas hoppas!!

  • Gable
    Äldre 6 Apr 17:00
    #0

    Kollade precis mailen och svarar här:

    MC - helt rätt. Slutat röka meen guuuuud så sugen jag är nu på en cigg. Kaffe däremot - burrrrrrrr!! Här kommer icke en droppe ner för strupen längre.

    Hilde - jag är fortfarande djupt imponerad. Även om det var en bonus på slutet

    Den där inflammationen, ingen kan svara på varför. Det är någon liten bit som inte har någon funktion alls och som bara kan bli inflammerad. Samma sak som med blindtarmen, de trodde det var den först, det är nämligen samma symptom.

    MEN nu mår jag jättebra, förutom att det drar till som satan i såren ibland. Jag är numera stolt innehavare av hela 30 stygn, som ska plockas på onsdag. Kan man bli sövd?

  • Gable
    Äldre 6 Apr 17:09
    #0

    Och gissa vems svårmor som ville att vi skulle dit i påsk... Sååå synd att jag inte kan åka någonstans.

    I veckan ringde hon maken och frågade (det var ju vänligt gjort) om hon fick komma hit. Gissa om hon blev SUR då svaret blev nej.

    Påsken blev genast mycket ljusare när man fick göra livet lite surt för tanten.

    Ahhhh... Och om cirkus 3 veckor får hon även veta att hon ska bli farmor. Hon kommer inte att bli glad.

  • äntlig­en på väg
    Äldre 6 Apr 17:35
    #0

    Heeeeeej Gable
    Va kul att du äntligen är här igen! Vi har saknat dig!!! Skönt att du mår bättre!

    Men va e de för svårmor du har, kommer hon inte att bli glad

  • äntlig­en på väg
    Äldre 6 Apr 17:46
    #0

    Cinderella, där var du ju Du är oxå saknad! Men jag hade mina misstankar att du var fullt upptagen med bröllop och allt (been there, done that). Skönt, då tror jag att jag har koll på mina fredisar:
    APG -långtbortistan
    Janos- hälsar på hos släkten
    Rystall- hälsar på hos sin mor
    MC & CM -norröver
    Hilde- ett antal mil öster om mig
    Gable- äntligen pigg & kry igen
    Cinderella-jobbar och planerar bröllop
    ÄPV- här!
    *Puh* Jag har väl inte glömt nån

Svar på tråden Äntligen fredag del 9