• Äldre 30 Mar 06:50
    167573 visningar
    1548 svar
    1548
    167573

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • mammac­atta
    Äldre 3 Apr 19:33
    #0

    JAAAAA, vi gör en hel bunt och säljer på torget! Jag har sett att det finns dårar som köper sånt!

    Vi kanske kan göra en tur till hobex-butiken, där finns det en hel VÄÄÄÄÄRLD av krimskrams...

  • Cyberm­amman
    Äldre 3 Apr 19:34
    #0

    Ta på er st*vl*rn* så går vi nu genast och nyss.

  • mammac­atta
    Äldre 3 Apr 19:36
    #0

    Har bara Ps st*vlar;sarek som han vann på en tipsprommis. Passar inte NÅN med kvinnliga former...

  • mammac­atta
    Äldre 3 Apr 19:40
    #0

    Har ni förresten läst tråden om atelje champange? Vilket konstigt sätt att göra affärer!

  • Cyberm­amman
    Äldre 3 Apr 20:04
    #0

    ateljevardånånstans

  • Äldre 3 Apr 20:06
    #0

    Är den kall torr o gratis??

  • äntlig­en på väg
    Äldre 3 Apr 20:50
    #0

    Hej, nu e jag här. Upptäckte att det nästan nya köpcentrat i Partille hade öppet till 20, så jag fick ju pallra mig dit och köpa kläder. Hade ju inget val

  • Cyberm­amman
    Äldre 3 Apr 20:53
    #0

    Stackar, stackars dig. Vilken vardagshjälte som ger sig ut och shoppar kläder

  • äntlig­en på väg
    Äldre 3 Apr 20:54
    #0

    Japp... nån måste ju se till att affärerna går runt. Kände att jag fick ta mitt ansvar!

  • Äldre 3 Apr 20:55
    #0

    O jag har bloggat lite. O imorrn kommer stolssomklädningsgubben. Nån dag måste jag nog oxå shoppa lite.

Svar på tråden Äntligen fredag del 9